G: mihin te olette käyttäneet rahaa tänään?

• Viestiketjun aloittaja "Rilla"
  • Ensimmäinen viesti
"Rilla"
Minä: Kävin Prismassa ja ostin vauvalle kahdet Tove100 muumisukat ja luomuruokaa kaappiin hätävaraksi. Kaverisynttäreille ostin lahjaksi puhallettavan vesilelun. Ostin myös itselleni uuden dödön kun vanha on miltei lopussa.

Tuhlari?
Kävin ripsihuollossa ja ruokakaupassa. Samalla reissulla piipahdin veneliikkeessä ja toteutin yhden unelman :)
Rahaa siis meni muutama kymppitonni, mutta kylläpä on hyvä fiilis!

[QUOTE="Rilla";30015697]Minä: Kävin Prismassa ja ostin vauvalle kahdet Tove100 muumisukat ja luomuruokaa kaappiin hätävaraksi. Kaverisynttäreille ostin lahjaksi puhallettavan vesilelun. Ostin myös itselleni uuden dödön kun vanha on miltei lopussa.[/QUOTE]

No pitikö oikein erikseen huomauttaa, että luomuruokaa :)

Paukutin vaatekaupoilla 1/2 tunnissa 150 euroa.

"123"
En itseasiassa mihinkään. Enkä eileenkään.
Voi tosin olla että pitänee käydä tankkaamassa jääkaappiin jotain perustarvikkeita kun on taas niiiiin pitkät pyhät tulossa. Ettei vain kuoltais nälkään nyt jussina :D

vieras..
[QUOTE="123";30015742]En itseasiassa mihinkään. Enkä eileenkään.
[/QUOTE]

Minulla sama.:) Mutta ennen juhannusta saan kyllä rahaa kulumaan lähinnä ruokakauppaan.

Piutpaut.
Siirsin Veikkauksen sivuille 15€, että olisi jotain "hauskaa" virikettä tässä töiden lomassa, ja ei, en voittanut :D
Pitäisi omalle äiti kullalle ostaa jotain pientä kivaa, sillä on synttärit, ja kyllä, tänään :D Liikenteessä viime tingassa.

Yhteistyössä