G:mielialasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ODOTTAVA! Olispa jo toukokuun loppu!!! On aina hiki ja puuh-olo. Lonkat on kipeet, alaselkä on kipee liitoskivuista puhumattakaan. Tää on onneks viimenen, kun neljäs jo ja mulla ikää 34 vee. Ai juu... elektiivinen sektio edessä, joten se tietynlainen jännitysmomentti puuttuu. Kokemusta siitäkin kyllä kahden ekan kohdalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 10:51 kysynpä kirjoitti:
odotus ajan lopulla?
ennen synnytyksen alkua?
oliko olosi leppoinen, herkkä vai millainen??

loppu odotuksen aikana olin todellakin täynnä energiaa vaikka jalat ja kädet olivat ihan turvoksissa,närästi ja öisin ei saanut nukuttua kun ei löytynyt hyvää asentoa.

lopussa aloin jo olla todella kärsimätön kun ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta ollut,meni 11pvää ylitse ja supparit alkoivat kuin tyhjästä,ei mitään ennakkovaroitusta..

kun synnytys alkoi olin aika totinen,en oikeestaan ajatellut yhtään mitään.olin päättänyt että en ajattele etukäteen itse synnytystä koska tiedän että olisin saanut hirveitä pelkokohtauksia että meneekö kaikki niin kuin kuvittelin.itkin aika paljon synnytyksen aikana(kun hävetti esim.se kun oksensin ja mies piti kiltisti kippoa vieressä,pyysin jopa kätilöltä anteeksi :ashamed: )mutta kun poika syntyi olin todella helpottunut ja väsynyt,valvoin aika pitkään...(tarkottikohan toi sun kolmas kysymys tätä?no kuitenkin...)

Raskauden lopulla oli, että syntyis jo... Synnytystä en kummemmin ees aatellu. Kun synnytys alkoi en miettinyt tulevaa koitosta kun supistuksen kerrallaan. Oli kerrassaan ihanaa elää siinä hetkessä ja synnyttää :)

Yhteistyössä