G: Miehen alapää karvoituksen suhteen?

  • Viestiketjun aloittaja nih
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis ajeleeko teidän miehet munakarvansa? Täh??

Mun mielestä miehellä pitää olla kaikki karvat tallessa. Mutta ei liikaa, eli ei karvasta selkää, eikä mielellään karvasta rintaakaan.
 
karvaton_nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ajeleeko teidän miehet munakarvansa? Täh??

Mun mielestä miehellä pitää olla kaikki karvat tallessa. Mutta ei liikaa, eli ei karvasta selkää, eikä mielellään karvasta rintaakaan.
ajelee ajelee, kaikki karvat lähtee molemmilta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ajeleeko teidän miehet munakarvansa? Täh??

Mun mielestä miehellä pitää olla kaikki karvat tallessa. Mutta ei liikaa, eli ei karvasta selkää, eikä mielellään karvasta rintaakaan.
Kyllä ja itseasiassa usein minä ajelen ne häneltä.. mun mielestä karvaton muna on todella paljon seksikkäämpi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja karvaton_nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ajeleeko teidän miehet munakarvansa? Täh??

Mun mielestä miehellä pitää olla kaikki karvat tallessa. Mutta ei liikaa, eli ei karvasta selkää, eikä mielellään karvasta rintaakaan.
ajelee ajelee, kaikki karvat lähtee molemmilta :)
näin myös meillä ^^
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja :
aijaa.. kyl mun ukolla on karvaton muna ilman ajelujakin... ne karvathan on siellä häpyalueella eikä siinä kikkelissä... outoja miehiä teillä
No sama mun miehellä. Eikä siellä häpyalueellakaan mitään suurta pöheikköä ole, joten saa pitää karvansa.
 
itse posliini
Alkuperäinen kirjoittaja karvaton_nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ajeleeko teidän miehet munakarvansa? Täh??

Mun mielestä miehellä pitää olla kaikki karvat tallessa. Mutta ei liikaa, eli ei karvasta selkää, eikä mielellään karvasta rintaakaan.
ajelee ajelee, kaikki karvat lähtee molemmilta :)
mutta entäs pusseista?? mun mielestä on hankalan olosta poistaa karvat siitä löysästä nahasta...
 
jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja df:
no mun mielestä on erittäin seksikästä että ainoot karvat miehillä on päässä, kulmissa ja ripsissä.. ei partaa eikä kainalokarvajo!
mä en kumminkaan kaikkia karvoja jaksais mieheltä alkaa ajelee, kun on niin karvanen kokonaan, mut häpykarvat olis kiva saada pois, ei sitte olis karvoja suu täynnä ku ottaa suihin... ite oon ajellu omani...
 
memmu
ajeltava pois mikäli itse kalussa tuuhea karvoitus!
Muut karvat ok. Meillä ukkeli ajelee säännöllisesti "varren" puhtaaksi
ja huomaan ite heti seuraavalla kerralla sängyssä että mulla tuntuu
paljo paremmalta!
 
Ap
Ei munkaan miehellä itse kalussa karvoja kasva. Ja mä tosiaan tykkään et niitä karvoja on, ei haittaa suuseksin antamista, ei vaikka palleissa, joita nuolen, niitä on myös.
Karvaton mies on jotenkin ei-miehekäs mun mielestä.
 

Yhteistyössä