G: Mauttomin joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TriplaIsä

Aktiivinen jäsen
07.10.2008
12 280
4
36
Mikä on mielestäsi mauttomin joululahja tai lahja yleensä?

Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen veikkauksen raaputusarpa. Jos ja kun se ei voita niin lahjan saaja sai trtrttrtr *rumpujen pärinää* ... palan paperia!

En voisi koskaan itse antaa moista lahjaksi sillä jos se nyt kuitenkin sattuisi pääpotin voittamaan niin ketuttaisi ihan sairaasti kun ei itse tullut raaputettua.

tuoksut, eau de toiletet ja vastaavat. Ahdistuisin, jos saisin sellaisia. Samoin kaikki kauneudenhoitovälineet. Samoin kaikki vaatteet, ei missään tapauksessa voi ostaa mitään vaatteita vieraille tai omalle kullalle!

Alkuperäinen kirjoittaja maija20:
tuoksut, eau de toiletet ja vastaavat. Ahdistuisin, jos saisin sellaisia. Samoin kaikki kauneudenhoitovälineet. Samoin kaikki vaatteet, ei missään tapauksessa voi ostaa mitään vaatteita vieraille tai omalle kullalle!

Tuoksut ja kauneudenhoitotuotteethan on ihania!

Vaatteita ei, ellei se sitten ole joku ihana satiiniyöpaita.

taitaa olla aika tapauskohtaista mikä kellekkin on mauttomin lahja.Itse esim.tykkään

konvehtirasioista-syön vaan parhaat :D

Arvat on kivoja-paperinpalan lisäksi saat lahjaksi JÄNNITYSTÄ B)

Ehkä mun kohdalla mauttomin olisi tai oli viime vuonna saamani pieni jouluaiheinen liina jonka sisällä oli pienen pieni voiveitsi.En ole keksinyt mitään käyttöä niille.joku muu varmasti keksisi:)

Yhteistyössä