G: mäkkäri vai hese? miksi?

  • Viestiketjun aloittaja jennifer
  • Ensimmäinen viesti
ss
Mäkki, paremmat ranskalaiset (usein myös isommat), paremmat hampparit, parempi ketsuppi (plasebo vaikutus varmaan)

Myös hese sopii erittäin hyvin.

Jotenkin vaan mäkki on parempi, enkä kyllästy niihin yhtä helposti kuin hesen ruokiin.
 
Mäkkärin kala-ateria oli hyvä. Nyt ne muutti juuston ja kastikkeen niin se ei kelpaa edes harakoille enää.

Hesen ketsuppi on superhyvää.

Mäkkärin kana-ateria on ok ja siihen chili ( parempaa kuin hesen ) ja valkosipulimajoneesi ja maito juomaksi.

Suuret öljy-yhtiöt amerikoissa taitaa nykyään omistaa hesen pääosin.

Mäkkäri on avoimesti ulkomainen =)

Kummatkin työllistää opiskelijoita sopivin työajoin.

Hesen kastikkeet on yleensä superpliisuja maultaan.

Mäkin ranskalaisia ei voita mikään.

Hesen kanasalaatti on 10+ verrattuna mäkin iljettävään salaatin irvikuvaan.
 
jonksu
riippuu kellonajasta.. jos päivällä syö niin hese paljon parempia hamppareita, mutta jos yöllä syön niin sitten mäkkärin tuplajuusto tai tuplajättijuusto, muista en tykkää siellä.. Ja tämä siksi, että mäkki on auki 24/7, hese ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Hese! Hesessä on parempia ruokia ja mäkkäriä boikotoin, koska se tuhoaa sademetsiä yms. Kerran olen käynyt mäkkärissä joskus 6v:nä.
Mites se tuhoaa niitä noin tarkalleen?
Ja miksei Hese tuhoa?
Boikotoin mäkkiä, koska se on ylikansallinen yhtiö, joka mm. tuhoaa sademetsiä kaatamalla niitä puita lehmien laidunnusta varten. Hese taas on suomalainen ja liha myös suomalaista eikä tietääkseni tuhoa sademetsiä samalla tavalla kuin mäkkäri.

Eihän muuten mäkkäri edes menesty hyvin Suomessa, Hese jyrää sen. Suomen mäkkärithän saa avustusta Jenkeistä, mahtaa olla kova pala Usa:lle.

 
Lapset haluaa joskus hampurilaiselle, ja silloin mennään heidän valinnan mukaan. Itse olen yleensä kahvi-linjalla, joskus lapsilta napsin mutaman ranskalaisen. Hesessä kyllä joskus sorrun kana-wrappiin. Salaateista en viitsi niitä hintoja maksaa..
 

Yhteistyössä