G: Loukkaannuinko turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä mieltä olette?

Hiukan taustaa; Puolituttu tuli meille istumaan iltaa. Ei ole ennen meillä käynyt emmekä ole mitään hyviä ystäviä. Minulla oli baariseurasta puutetta ja pyysin häntä.
OK. Istuksimme iltaa ja menimme baariin.

Yöllä kun erkanimme, ei kiittänyt kutsusta tai seurasta tai sanonut että oli kiva käydä teillä tai että otetaan uusiksi tai mitään, vaan että MOI!

Minä olin hiukan että :O

Minusta on kohteliasta kiittää seurasta ja illasta ja kyläilystä. Olisin odottanut että kiittää silloin yöllä tai että seuraavana päivänä laittaa viestiä ja kiittää tai sanoo että otetaan uusiksi mutta EI MITÄÄN...

Loukkaannuinko turhasta? Onko teillä tapana kiittää seurasta/kutsusta tai mitään?

Ööö... Mitä? Ihanko tosissaan tuo vaivaa sua noin paljon? Mä ainakin saatan unohtaa kiittää seurasta vaikka se kivaa oiskin ollu. Kiititkö itse kun hän kävi kyläilemässä? Seurasta?

[QUOTE="vieras";26086715]Mitä mieltä olette?

Hiukan taustaa; Puolituttu tuli meille istumaan iltaa. Ei ole ennen meillä käynyt emmekä ole mitään hyviä ystäviä. Minulla oli baariseurasta puutetta ja pyysin häntä.
OK. Istuksimme iltaa ja menimme baariin.

Yöllä kun erkanimme, ei kiittänyt kutsusta tai seurasta tai sanonut että oli kiva käydä teillä tai että otetaan uusiksi tai mitään, vaan että MOI!

Minä olin hiukan että :O

Minusta on kohteliasta kiittää seurasta ja illasta ja kyläilystä. Olisin odottanut että kiittää silloin yöllä tai että seuraavana päivänä laittaa viestiä ja kiittää tai sanoo että otetaan uusiksi mutta EI MITÄÄN...

Loukkaannuinko turhasta? Onko teillä tapana kiittää seurasta/kutsusta tai mitään?[/QUOTE]

Yleensä halutaan jätkät vittua,,,,, ei antanut pillua aikai kyrpä!

Jaa-a. Minä olisin itse kiittänyt seurasta ja kertonut, että oli kiva ilta ja rallallaa. En osais jäädä vain odottelemaan toisen heipatuksia ja kiitoksia. Ei toisen kuulu kiitellä tai ei se kuulu vain toiselle.

Olisin voinu sanoa että oli kiva ilta, mutta en välttämättä, eikä mieleenkään tulis et jotenkin tasavertaselle seuralaiselle kiittäisin kutsusta baariin, siis mitä hiivattia? Kiititkö sinä sitten häntä että lähti seuraksi? Silloin voisin tietysti vastata kohteliaisuudella, mutta en nyt todella olettaisi että joku loukkaantuu kun en kiittänyt kutsusta baariin...

Yhteistyössä