G. Lapsiluvusta ja sinun/puolisosi sisarusten määrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pientä gallupin tynkää: meneekö se niin, että jos itsellä on ollut monta sisarusta on toiveissa useampi lapsi itsellekin?

Mulla on ollut 3 sisarusta, miehellä 2. Lapsia meillä on neljä. Lähiotantana, jos katson ystäväperheitä on useasti vanhemmilla kummallakin 1 sisarus ja perheessä silloin 2 lasta.

Ihan vaan mielenkiinnosta ja ajankuluksi ;)

Miehelläni on seitsemän täyssisarusta ja kaksi velipuolta, eikä hän todellakaan halua paljon lapsia. Kaksi on ja ne riittää.
Mulla yksi veli, ja 2-3 lasta tuntuu sopivalta määrältä. Mielummin 2 kuin 3.

Mulla 4 sisarusta, miehellä 3. Haaveissa 3-4 lasta, yksi eläväinen vasta suotu. Ja pelkään pahoin että siihen se sit jääkin... :'( Nytkin KU:n oireet että ens vkolla varmaan taas sairaalassa... :'(

Mulla neljä sisarusta ja ukolla kaksi. Yksi lapsi on, ukko vonkaa lisää. Ei mulla sitä vastaan oo, mut mietin vaan, et jaksanko uudestaan sitä loppuraskautta ja kitumista synnärillä :snotty:

Mulla yksi sisko ja mies on yksi 11 lapsesta. Kaksi lasta on tällä hetkellä ja toiveissa on lisää, viidestä ollaan puhuttu, mutta se miten sitten käykin on eri asia. Miehen sisaruksilla kaikilla on vähintään neljä lasta, enimmillään kahdeksan (paitsi naimattomalla) . Omalla siskollani on kolme lasta.

mie oon ainoa lapsi, miehelläni on sisko- ja velipuoli. miehelläni ja hänen veljellään on 7 vuotta ikäeroa ja sisko on varmaan siitäkin vanhempi eli eivät kamalasti ole tekemisissä. meillä on yksi lapsi, toinen tulossa ja kyllä mie haluan ainakin 2 lasta siihen lisäks.

Yhteistyössä