G:lapsia jotka ei harrasta mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulikellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tulikellukka

Jäsen
15.09.2006
827
0
16
Onkos muita keiden lapset ei harrasta/ei halua harrastaa mitään?
Meillä olen isoimmille jätkille kohta 6v ja 8v yrittänyt ehdotella harrastuksia jo useamman vuoden.Eivät halua mennä mihinkään.KOtona vaan leikkivät ja riehuvat/hölmöilevät...
Mietin vaan,et pitäiskö nauttia tilanteesta vai patistaa hiukan tiukemmin etsimään harrastuksia...Nyt kyllä ollaan nautittu,kun ei tarvitse kuljetella mihinkään.Mutta onko tällaisia lapsia muita täällä joukossamme?

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Onkos muita keiden lapset ei harrasta/ei halua harrastaa mitään?
Meillä olen isoimmille jätkille kohta 6v ja 8v yrittänyt ehdotella harrastuksia jo useamman vuoden.Eivät halua mennä mihinkään.KOtona vaan leikkivät ja riehuvat/hölmöilevät...
Mietin vaan,et pitäiskö nauttia tilanteesta vai patistaa hiukan tiukemmin etsimään harrastuksia...Nyt kyllä ollaan nautittu,kun ei tarvitse kuljetella mihinkään.Mutta onko tällaisia lapsia muita täällä joukossamme?

Meillä :wave: ,kolme tyttöä.Nyt aloittivat lehtienjakelun,koska tekivät ison puhelinlaskun.Meneehän se liikuntaharrastuksesta! =)

:wave: Täällä. 2x11v pojat ja 9v tyttö. Takana partiota, judoa, jääkiekkoa.... Ja aina into loppuu totaalisesti jossain vaiheessa. Nyt toisaalta hyvä ettei ole harrastuksia ku vanhin on syöpähoidoissa, eipähän tunne jäävänsä harrastuksistakin paitsi kun koulusta jo vieraantuu..

Tuota jääkiekkokoulua minä myös ehdotin,mutta eivät halunneet,koska isompi perusteli,että osaa pelata jo (joo,just osaa luistella maila kädessä) Pesiskoulun tyrmäs,kun osaa jo lyödä pesismailalla palloon...Uimakouluun ei halua kun on sunnuntaisin,ja lastenohjelmat jää näkemättä...ööö yleisurheiluun ei menty,kun leikkiminen on kivempaa...jne

Meillä aloitettiin keväällä jalkapallo harrastus ja se kiinnosti tasan 5 harkkojen verran, tai no kiinnostaa edelleen mutta sinne lähtö ei kiinnosta niin meinasin että katsellaan sitten vuoden parin päästä uudestaan. Pojalla ikää 6v ja pyöräily kiinnostaa nyt enemmän, kun vihdoin oppi ajamaan ilman apupyöriä alkukesästä niin jalkapallo unohtui ..

Yhteistyössä