G: Kurkataanpa vaatekaappeihinne,mitä löytyy,minkä väristä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei anna kirjautua :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uuuuh, mä olen vaatefriikki, kaappi pursuaa, farkkuja joka lähtöön, mekkoja myös kaiken kirjavaa, mustaa aika paljon mutta myös turkoosia, violettia, vaal.punaista, valkoista...paljon kaikkea mutta silti ei yhtään mitään kun pitäsi jonnekkin lähteä :D

Mulla ei taida mitään selkeetä tyyliä olla. Paljon erivärisiä tunikoja, farkkuja paritkymmenet. Kenkiä, saapikkaita ja saappaita paaaljon. Lähinnä mustia ja ruskeita ja laukkuja myös paaaaljon. Paitapuseroita ei oo ainuttakaan, en oo koskaan tarvinnut. Suoria housuja vaan kolmet, mustat, ruskeat ja beiget, mutta niitä en oo ikinä pitänyt. Jokunen mekko löytyy, kukallisia kesämekkoja. Sitte toppeja ja puseroita on niin paljon, etten tiiä mihin ne laittaisin. Läheskään kaikkia en käytä. Väriskaala on valkoisesta mustaan ja kaikki siltä väliltä noissa puseroissa. Eksän jäljiltä löytyy vielä harrikkakamaakin, puseroita, takkeja jne. Niitäkään ei tuu pidettyä enää. Mitään en tarttis lisää, mutta paljon kyllä haluaisin :saint:

Muutamat farkut, parit siniset, punaiset ja turkoosit housut. Vihreitä, keltaisia, punaisia, turkooseja, ruskeita, oransseja, violetteja ja pinkkejä paitoja, puseroita, hameita ja mekkoja. Batiikkikuoseja parit, kukkakuvioita, kirjailuja ja muuta hörsellystä. Hartiahuiveja, shaaleja, kietaisuhameita- ja paitoja, keskiaikahenkisiä vaatteita. Villasukkia, -takkeja ja -paitoja. Ponchoja.

Yksi musta t-paita taitaa olla, mutta siinäkin on balilainen naamiopainatus rinnassa.

Nykyään mulla on aika vähän vaatteita, kun olen tämän vuoden aikana lahjoittanut eteenpäin viisi jätesäkillistä... :saint:

Mustaa, valkoista, harmaata, beigeä, tummanpunaista ja turkoosia. Näitä pääsääntöisesti, toki satunnaisissa vaatteissa muitakin värejä. Näin äkkiä ei tule mieleen, mitä väriä sitä tarvitsisi lisäksi. Noilla pärjää aika kivasti.

Tai no joo, tummansinistä voisi olla enemmän.

Ja vaatteita mulla on joka lähtöön ja paljon. Erityisesti mulla on mekkoja, hameita, erilaisia sukkiksia, toppeja, neuleita ja suoria housuja. Myös farkkuja on paljon. Ja sitten on tietty ne kengät, jotka ovatkin jo ihan oma lukunsa...

mustaa, ja muutoinkin tummia värejä...
paljon löytyy vaatteita mutat en käytä niistä puoliakaan :snotty:
vois ehkä siis lahjoitelal etiäpäin..
farkkuja, remmihousuja, hameita, toppeja, t-paitoja, korsetteja ja paheksuttuja "tissipaitoja" :D

ne mitä multa puuttuu kokonaan (enkä siis edes haluais) on: vaaleanpunaiset ja muutoinkin hempeät värit, jakkupuvut,suorat housut, paitapuserot, tunikat,liivimekot, trikoomekot, kukka kuviot ja muutoinkin kuviolliset vaatteet :D

Mustaa, pinkkiä, valkoista, ruskeeta, punasta, harmaata, sinisen eri sävyjä. Näillä väreillä löytyy toppeja, tunikoita, leggareita, huppareita, villatakki, mekkoja, hameita. Sitten on farkkuhameita, 2 farkkumekkoa. Mustat suorat housut, farkkuja mustia, vaaleita, tummansinisiä, tummanharmaat ja mustat. Enempää en muista :D

Yhteistyössä