niin varmaan meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Meistä kummastakin on romantiikka kaukana, mut jos pakko jompikumpi valita niin sanon mies.
Täh? Kumpi teidän suhteessa on mie? Että ärsyttää nää miut ja siut!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä johtuu, että näihin ketjuihin usein vastataan mies, mutta silti esim. romanttinen hömppä on paaaljon suositumpaa naisten kuin miesten keskuudessa?
no mietippä SIE sitä... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Täh? Kumpi teidän suhteessa on mie? Että ärsyttää nää miut ja siut!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:no ainakin mä voisin hyvin lukea rakkausromaanin tai kytätä hömppäleffan. Miehen mielestä se on lällyä. Mut se kyllä muistaa tuoda kukkia ja koruja mulle, ymAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä johtuu, että näihin ketjuihin usein vastataan mies, mutta silti esim. romanttinen hömppä on paaaljon suositumpaa naisten kuin miesten keskuudessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:no ainakin mä voisin hyvin lukea rakkausromaanin tai kytätä hömppäleffan. Miehen mielestä se on lällyä. Mut se kyllä muistaa tuoda kukkia ja koruja mulle, ymAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä johtuu, että näihin ketjuihin usein vastataan mies, mutta silti esim. romanttinen hömppä on paaaljon suositumpaa naisten kuin miesten keskuudessa?
Olen usein ihmetellyt tätä ilmiötä. Moni nainen väittää, että mies on se romanttisempi osapuoli ja silti kaikki romanttiset leffat, sarjat ja kirjat on juuri naisten suosiossa. Vai onko se niin, että nainen tykkää seurata vain muiden romantiikkaa eikä sellainen samanlainen romantiikka sytytä omassa suhteessa? Ja silti usein kuulee, että mies järjestää romanttisia juttuja lähinnä vaimonsa mieliksi eikä siksi, että itse siitä erityisemmin nauttisi...