G: Kumpi on mielestäsi pahempi moka - sotkuinen koti vai homssuinen olemus, kun tulee vieraita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, että kumpi mielestänne on tärkeämpi - näyttää itse hyvältä kun vieraat tulee vai että koti on siisti? Itse nimittäin siivoan aina perusteellisesti ennen vieraita (lasten leluja yms. saa olla, mutta EI LIKAA!) ja en sitten itse meikkaa, tukka on jotenkuten ponnarilla ja saatan olla kotihousuissakin, kun vieraat saapuu ;) Mitä mieltä itse olette?

No mun mielestä mielluumin koti siisti ja sit emäntä kotihousuissa. En mielellään toisten pyykkejä sohvalta siirtele et mahdun istumaan siihen. Paras ois et emäntä siivopis kodin, laittais itsensä ja jättäis ne läskilorttiherkut tekemättä ja tarjois pelkän kahvin. :)

mun mielestä kumpikaan ei ole paha. jos tiedän että tulee vieraita saatan enimpiä leluja kerätä pois ja siistiä vähän ( jos siivooja ei ole käynyt samanapäivänä).
ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kaverit on tottuneet että näytän yleensä petolinnunperseeltä.

En odota kumpaakaan kun kylään menen: siivottua kotia ja paraatipukuista emäntää/isäntää. Jokainen on kotona, miten tykkää.

Yleensä ihmiset kuitenkin kahvit keittää ja pitää vieraille seuraa, se riittää. Eikä aina tarvi sitä kahviakaan :)

Mielestäni sotkuinen koti on pahempi. Minua ei haittaa missä vermeissä isäntäväki on, itsekin saatan olla kotiverkkareissa jos joku äitikaveri lapsineen tulee kylään. Meikittä en itse osaa olla.

Useimmiten kodin siivous mulla numero 1, koska itseni saan 3 minuutissa edustuskuntoon. Hieman bb-rasvaa, ja aurinkopuuteria, tukkaan (jos likainen) kuivashampoota ja harjaus.

Yhteistyössä