G: kummista pidät enemmän, pienistä vai suurista rinnoista? Miksi?

  • Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Itsellä tykkään pienistä, kun ne sattuu olemaan pienet. Ne on aika vaivattomat ja helpot. Voin pitää aika avonaisia vaatteita, eikä kukaan kiinnitä erityistä huomiota.
 
Pienistä, kai. Fantasioin joskus isoista, mutta jos sellaiset oikeasti olisi minussa kiinni, niin itkun paikkahan se olisi! Olen tottunut siihen, ettei kukaan mies kiinnitä tisseihini ainakaan vaatteet päällä minkäänlaista huomiota, niin olisi aika outoa, jos yht'äkkiä olisi joka toisella vastaantulevalla ukolla katse mun rinnuksissa ja kuolavana valuisi leukaa pitkin... Siihen vielä päälle selkäsäryt sekä kivut juostessa ja vaikeudet nukkua mahallaan...
:/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Pienistä, kai. Fantasioin joskus isoista, mutta jos sellaiset oikeasti olisi minussa kiinni, niin itkun paikkahan se olisi! Olen tottunut siihen, ettei kukaan mies kiinnitä tisseihini ainakaan vaatteet päällä minkäänlaista huomiota, niin olisi aika outoa, jos yht'äkkiä olisi joka toisella vastaantulevalla ukolla katse mun rinnuksissa ja kuolavana valuisi leukaa pitkin... Siihen vielä päälle selkäsäryt sekä kivut juostessa ja vaikeudet nukkua mahallaan...
:/
Itsellä isot rinnat ja voin nukkua mahallani ja urheilla. Ne kuolakatseet kyllä tympii.
 
...
mulla kasvaa odotusaikana aina tissit pienestä b-kupista d-kuppiin. Vertailukohdetta kun löytyy, niin sanoisin, että pienet on paremmat... jotenkin käytännöllisemmät, eikä roiku niin paljon...
 
Sopivista. Isoista tykkään, jos ne on rintsikoiden alla. Mut jos ne vain roikkuu vatsan päällä ni semmosist en pidä. Mut semmoset sopivan isot, et ei iha lautakaan ole, ni semmosist pidän. Mut jos miula ois tosi isot rinnat tai sit todella pienet ni enköhä pitäis niistäkin =)
 
Voi hittolainen, johan kysymyksen keksitte kuumana päivänä B) Muutenkin hiki tulee... Mutta siis isommat (jos ovat sellaiset ettei alle tukehdu) ovat oikein mukavat ja pienemmät, kiinteät ja käteensopivat. huoh, taas kotona suihkuun (kylmään :snotty: )
 
Keittiönoita
Pienemmät haluaisin. Rintaliivien kanssa on joskus ongelmaa...siis että löytäisi mukavia, mutta myös kauniita. Painavat rinnat aiheuttaa - ainakin mulle - niska-hartiaseudun kipuja.
 
Turkilmas
Mulla on isot rinnat ja kyllä mä niistä ihan tykkään. Mutta silloin kun olin hoikempi, niin vähän rassasi nuo isot ryntäät. Kun kesällä piti toppia päällään (tai mitä tahansa muodin mukaista vaatetusta), niin miehet kyyläsivät täysin estoitta tissejäni. Yökerhossa känniset ääliöt huusi toisilleen että "kato mitkä tissit" ja pahimmat dorkat otti ryntäistä kiinni.

Ei ollut myöskään YHTÄÄN imartelevaa saada aina miehiltä samaa palautetta: "vähän sulla on hyvät tissi". Paljon mukavampaa olis ollut jos vaikka nättejä silmiä oltais edes JOSKUS kehuttu, tai edes tissien sijaan katsottu.

Kerran lähti hermot kun olin hississä jonkun vanhemman miehen kanssa. Mies tuijotti tissejäni ja kysyi mihin kerrokseen menen.

Mä osoitin tissejäni ja tokaisin: "nää menee neljänteen ja kai mä menen niiden mukana" . Äijä muuten nolostui ja mä pihisin kiukusta B) :kieh:
 
vieras
Pienemmät haluaisin :/ Itselläni on kokoa 75 E - 80 DD tai E. Hyviä liivejä on V A I K E A löytää. Minäkin haluaisin pitää kauniita ja edullisia liivejä. Nyt lähinnä joutuu kompromissina pitämään sellaisia, jotka tukevat hyvin. Eikä ihan joka liikkestä edes löydy noita kokoja. Liikkuminen muuten suht hyvin onnistuu, mutta juokseminen on aika inhaa :(
Ja kyllähän näitä nyt väkisinkin painovoima määrää. Ja ehkä ne olisi jo hölmön näköiset terhakkaanakin :D
 

Yhteistyössä