G: Kummilapset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiits
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolme kummipoikaa, kaksi kummityttöä. Yhtä lukuunottamatta pidän paljon yhteyttä, viikottain vanhempien kanssa yhteydessä. Yksi kummipoika asuu ulkomailla, häntä näen pari kaetaa vuodessa, toinen kummipoika asuu n.600km päässä, muutaman kerran vuodessa nähdään. Yksi kummityttö ja hänen veljensä, kolmas kummipoika, asuvat puolen tunnin ajomatkan päässä, kerran viikossa nähdään.

Saan 13.9 ihkaensimmäisen kummipojan. Myös miehestäni tulee tämän pojan kummi:) Ainakin tällä hetkellä on suuret aikomukset ottaa kummius vakavasti. Laitoin jo kirjatilausta menemään ristiäislahjaksi ja kuiskuttelin hänelle jo tivolireissuista yms kunhan tulee sen ikäiseksi, että jo osaisi nauttia huvituksista. Aion ainakin kuukausittain kysellä pojan kuulumisia ja käydä luona ehkä muutaman kuukauden välein. Meiltä kun on kummipojan luo 200km matkaa, niin on hankalaa olla jatkuvasti yhteyksissä. Kunhan poika kasvaa, aion soitella hänelle säännöllisesti ja tietenkin muistan häntä synttäreinä ja jouluna.

Jatkogallup:
Mikä on hyvä tahti pitää yhteyttä kummilapseen, ettei välit ole liian tiheitä tai liian pitkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Jatkogallup:
Mikä on hyvä tahti pitää yhteyttä kummilapseen, ettei välit ole liian tiheitä tai liian pitkiä?

Mitä omia lapsia ajattelee, niin mun puolestani saa pitää yhteyttä niin paljon kuin jaksaa, kerran viikossa ei ainakaan mulle ole vielä liikaa. Jos harvemmin soittaa kuin kerran kuussa niin alkaa jo tuntua, että piittaako se kummilapsestaan ollenkaan. :/ Tokikaan yhteydenpito ei saisi olla ainoastaan kummitätien/-setien harteilla, vaan vanhempienkin mun mielestä kuuluu pitää lapsiensa kummeihin yhteyttä.

Yhteistyössä