G: Kummasta te tykkäätte enemmän?

Särkänniemi, ja tämä ihan vaan siksi, että olen käyny siellä niin paljon enemmän. Ja kyllä me saatiin serkun miehen kans kesäpäivä siellä kulumaan kahdestaan ihan hyvin, ja mukavaa oli!

Olipas tämä kattava gallub kaks vastas särkänniemi ja yks helsinki fani linnanmäki. Mä mietin vieläkin et kumpi ois kivempi paikka kun ei itsellä ole enää kauheita muistikuvia et millaisia paikkoja nuo on olleet ja toisaalta jonnekkin olis kiva lähteä pitkästä aikaa. Netistä jotain jo kattelin mutta jotenkin kaipaisin vähän ihmisten omia kokemuksia :)

Linnanmäellä on Peacoc-teatteri, jossa esitetään aikuisten näytelmiä. Lisäksi hieno Sea Life-merimaailma, jossa käy paljon myös muita kuin lapsiperheitä. Särkänniemessä on oman kokemukseni mukaan enemmän lapsivieraita, kun on kotieläinpuistoa ja delfinaariota. Laitteet molemmissa hyviä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Linnanmäestä vai särkänniemestä? perustelut kiitos mukaan ja kumpi teidän mielestä on parempi paikka kahdelle aikuiselle huvitteluun?

Moi! Mun suosikkinin on PowerPark, se voittaa nuo kummatkin 10-0-0!

Joo, mutta noista ehdottomasti suosikkini on Linnanmäki!
Kumpikin on kyllä todella hyviä puistoja, mutta Linnanmäellä on mielestäni paljon enemmän tunnelmaa kuin Särkänniemessä. Linnanmäellä on myös se teatteri ja merimaailma! Siellä on todella hyviä ja hurjiakin laitteita, kuten Raketti, Kieputin, Kieppi, jne.
Onhan särkänniemessäkin kyllä sitten vaikka mitä, hurjia vuoristoratoja, mutta flättejä ei sitten oikein, joita Linnanmäellä riittää.

:)

Lintsi, koska se on lähempänä meittiä ja siellä on meidän lapsille ja aikuisille sopivia laitteita. Ei liian hurjia. Siellä saa ajan kulumaan hyvin. Parkkikselle ollaan aina saatu auto. Kallis kuin mikä, mutta kaikki maksaa nykyään.
Särkänniemellä on ollut aina pitkät jonot ja odotteluun on mennyt tuhottomasti aikaa. Parkkis aina täynnä, auto on täytynyt jättää tosi kauas ja sieltä bussilla lähistölle. Laitteet on meitin lapsille liian hurjia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Meen kumpaan vaan :D Mutta jos on pakko valita, Särkänniemestä koska siellä on Akvaario :heart:

Onhan tuolla lintsilläkin Sea-Life, akvaarioks sanoisin.
Lintsi on parempi!

En oo käynyt, ja mulla on rakkaussuhde Särkänniemen akvaarioon :heart:
Tampereesta tykkään kaupunkina enemmän, kun olen siellä opiskellut.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Aikamoni perustelee et se kaupunki on se minkä takia menette jompaan kumpaan, eli kysymys kuuluukin mikä siinä tampereessa tai helsingissä viehättää?

No mikä kaupungissa nyt yleensä viehättää.. Mun tapauksessa se on nostalgiaa kun siellä pitkään asuin. Rakastan Suomenlinnassa pikinikillä käymistä, kuumaa kaakaota Cafe Engelissä, Helsingin Jäätelötehtaan jäätelöä Kaivarissa, Lintsin vanhaa vuoristorataa, Kallion kuppiloita, moniakin ravintoloita, kirppareita..

en oikein osaa varmaksi sanoa mutta meilummin ehkä särkänniemeen menisin.
musta särkännniemessä ehkä kuitenkin enemmän tunnelmaa. ja siellä monipuolisemmin laitteita ehkä. sitten siellä näsineula. eläinpuisto, akvaario ja tietenkin delfiinit

ok, kiitos teille, me jatketaan miettimistä vaikka molemmissa tuntuu olevan paljon nähtävää, vois tosin tehdä niinkin et kävis toisessa miehen kans ja menis toiseen sitten perheellä vaikka ens kesänä jos ei tänä kesänä vielä selvitä.

Yhteistyössä