G: Kumman näistä pyytäisit toisen lapsesi kummiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1. Läheisen siskosi, jolla on itsellään kaksi jo teini-ikäistä lasta ja entuudestaan 3 kummilasta.

VAI

2. Tämän kyseisen siskosi 20 vuotta täyttävän lapsirakkaan tyttären, joka on myös sinun kummilapsesi ja, jolla ei ole vielä yhtään kummilasta. Tämä siskontyttäresi on todella läheinen esikoisesi kanssa ja hoitanut häntä paljon?

Esikoisen kummit eivät ole sukulaisia vaan kaveripiiristä kaikki.

Kumman SINÄ valitsisit kuopuksesi kummiksi?
 
Yksimielistä porukkaa :D Ja siis joo, aion pyytää tuota siskontyttöäni :) Tiedän, että hän toivoisi pääsevänsä kummiksi..oli innoissaan, kun kuuli raskaudestani ja laskee tarkkaan raskausviikkojani :D
 

Similar threads

Yhteistyössä