:wave: ei kiinnosta.
Hopping 18.06.2010 #3 Ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin kattoa - ovat varmasti yhtä tylsät kuin esim. Linnanjuhlat... Voin sitte lukea kohokohdat vaikka lehdestä.
Ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin kattoa - ovat varmasti yhtä tylsät kuin esim. Linnanjuhlat... Voin sitte lukea kohokohdat vaikka lehdestä.
vastaaja 18.06.2010 #4 miksi kattoisin, ei voisi muiden häät vähempää kiinnostaa. Siivoan vaikka ennemmin
ummelwalad 18.06.2010 #13 :wave: Ei vois vähempää kiinnostaa. Pursuaa jo korvista koko "häähuuma", kun joka päivä jotain niistä uutisissa ym. :headwall:
:wave: Ei vois vähempää kiinnostaa. Pursuaa jo korvista koko "häähuuma", kun joka päivä jotain niistä uutisissa ym. :headwall:
Nuuh 18.06.2010 #17 Menin lupautumaan keittiöpiiaksi ystävän synttäreille. Olisin kyllä muuten katsonut, osittain ihan pukuloiston takia.
Menin lupautumaan keittiöpiiaksi ystävän synttäreille. Olisin kyllä muuten katsonut, osittain ihan pukuloiston takia.
Tiimarinvihko 18.06.2010 #18 Mä oon mun sukulaisen talonvahtina eikä täällä ole digiboxia ja suurin syy lienee ettei kiinnosta!
keppälerttu 18.06.2010 #20 Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis: Jalkapallo on parempaa. Click to expand... en uskois et ikinä sanon näin (ei kiinnosta jalkapallo ) mut tässä tapauksessa mielummin se jalkapallo
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis: Jalkapallo on parempaa. Click to expand... en uskois et ikinä sanon näin (ei kiinnosta jalkapallo ) mut tässä tapauksessa mielummin se jalkapallo
Mykkä kissa on mauton 18.06.2010 #23 En katso, ei pahemmin kiinnosta. Ja ensiviikolla joka ikinen lehti pakkosyöttää tietoa ja kuvia häistä, joten kyllä se hääkiintiö tulee täytettyä väkisinkin.
En katso, ei pahemmin kiinnosta. Ja ensiviikolla joka ikinen lehti pakkosyöttää tietoa ja kuvia häistä, joten kyllä se hääkiintiö tulee täytettyä väkisinkin.
halipula 18.06.2010 #24 En katso.... ei jaksa kiinnostaa. Ollaan lasten kanssa muuten... jos vaikka menis Turun Linnaan =oD
vieras 19.06.2010 #25 En katso, kun ei kiinnosta ja ne on aina niin tylsiä, että alkais vaan nukuttaan.