G: Kuinka usein vaihdatte verhot?

Fiiliksen mukaan. Saatan mennä kangaskauppaan ja surauttaa koneella uudet verhot saman tien koko huusholliin. Huom. en ole ollut rättikässässä, vaan puutöissä kouluaikoinani. Mutta jos uudet verhot haluan, selätän ompelukoneen ja pakotan sen tekemään mun verhot just ja nyt.

Mulla taitaa tosiaan olla joku pakkomielle sit noista verhoista :snotty: Ja mä kävelisin kans useammin mielelläni sinne kangaskauppaan kun vaan olis enemmän rahaa niin muutamat ihanat verhot olis taas kivat vaikkei vanhoissakaan mitään vikaa ole :D JA todellakaan en pysty antaan samojen olla paria kuukautta pitempään kun jo kyllästys eli vaihdan varmaan viisi kertaa vuodessa verhot :snotty:

Sitten kun vaihdan sisustusta ja löydän kivat verhot jotka sopii. Joskus vaihdan koska löydän uuden kivan kankaan. Verhot on samanlainen sisustuselementti kuin huonekaluta, esineet ja muuta kankaat, joten vaihtelen niitä fiiliksen mukaan halutessani vaihtelua.

Meillä ei ole 'vuodenaikaverhoja'.

Keittiöön ja makkareihin vaihdan varmaan 5 kertaa vuodessa..ihan jo senkin takia kun ällöttää se pöly mikä niihin kertyy, tuuletan (joskus pesen) ne ja samallakos sitä pistää uudet niin muuttuu kodin ulkonäkökin. Olkkariin vaihdan "vain" kolmesti vuodessa..

Meilläkin on sälekaihtimet mutta huone tuntuu kyllä alastomalta jos ei olisi verhoja.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta:
Te jotka ette vaihda verhoja niin pesettekö niitä kuiteki? Vai roikkuuko oikeesti 10v samat vehot?
No tietenkin pestään. Miten nämä asiat nyt oikeasti liittyvät toisiinsa??

No vaihtaminen voi käsittää myös sen et niitä vaihtaa puhtaisiin, ei siis välttis uusiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitten kun vaihdan sisustusta ja löydän kivat verhot jotka sopii. Joskus vaihdan koska löydän uuden kivan kankaan. Verhot on samanlainen sisustuselementti kuin huonekaluta, esineet ja muuta kankaat, joten vaihtelen niitä fiiliksen mukaan halutessani vaihtelua.

Meillä ei ole 'vuodenaikaverhoja'.

Vaikka vaihdan verhot vuodeaikojen mukaan, minulle ne ovat enemänkin "fiilisverhoja" :) Syksyllä on aika tehdä kotiin ihana tunnelmallinen pesä, ja tummat, paksut verhot sopivat siihen hyvin. Saa suljettua ulkopuolella syksyn harmauden. Keväällä kun tulee aina vain valoisampaa, haluan sen ihanan valon sisällekin, ja samalla jotain pirteitä värejä.

Yhteistyössä