g: Kuinka usein syöt pullaa, keksejä, munkkeja, kakkua tai viinereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kultsu just ihmetteli ku en syö enää suklaata.
Hetken päästä se hokasi, että niin no joo... Sitä suklaakakkua kumminkin leivot pari kertaa viikossa :whistle:

Eli aikalailla päivittäin tulee suklaakakkua syötyä, toivottavasti kyllästyn siihen pian.
Keksiä ja pullaa syön töissä aina kun sitä on kahvihuoneessa tarjolla, eli melkeinpä päivittäin sitäkin :p

Ja kylässä tietysti aina kun on jotain tarjolla :D

Kakkua tulee syötyä silloin kun on synttäreitä.
Suolakeksejä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.
Mies ostaa noita pullia ja viinereitä mullekkin mutta yleensä jää syömättä. Viime viikolla söin muffinin ja sitä edellisestä kerrasta on varmaankin puoli vuotta.

Syön lähinnä juhlissa, pullaa ehkä jos käy jossain kylässä (tai satun leipomaan itse, joka onkin erittäin harvinaista). Oon enempi pikku suolasen ystävä ja muitten herkkujen mitkä ei kuulunu listaan..

yleensä kerran viikossa tai kahdessa leivon pullaa tai piirakkaa, nyt kesällä miehen ollessa lomalla vähän useamminkin. Tosin joskus leipominen vaihtuu esim. hedelmäsalaattiin (kuten tänä viikonloppuna) tai kiisseliin. Ja jos ollaan viikonloppuna mummolassa, en itse leivo, mutta kyllä siellä jotain herkkua on kahvipöydässä. Keksejä, munkkeja, viinereitä meillä syödään tosi harvoin.

Yhteistyössä