G:Kuinka usein matkustatte te joilla on 3 lasta tai enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kolmen äiti

Jäsen
16.05.2004
648
0
16
Tuntuu että tavalliset Ruotsin risteilyt jne maksaa ihan tajuttomasti lapsiperheiltä,joilla on keskivertoa enemmän lapsia.kaikki on mitoitettu 4-henkiselle perheelle (tarjoukset).Siljan perhehyttikin maksaa vähintään 300 euroa ja siihen vielä ruoat päälle.Tuntuu että pelkällä linnanmäellä käynti ruokineen ja lippuineen maksaa päivältä 150 euroa....huoh.
Ei tartte miettiä hoitovapaalaisen mitä kesällä tekisi :(

tiedossa tänä kesänä, vanhin lapsista on 5v. ei siis olla käyty koskaan missään, oman paikkakunnan ilmaismenoja lukuunottamatta. nopeasti laskettuna 1kerta/5vuoteen.. surullista mutta totta..

no, eipä ole täälläkään hirmuisia lomareissuja tiedossa.Ainakaan niin kauaa kun olen kotona.

Olen harmitellut noita paketteja kanssa, jokapaikkaan tungetaan se idylli 2+2 ja maksimissaan tarjotaan 1 lisäpetiä :/

Tänä kesänä meinattiin et mentäis vaan noiden isompien lasten kanssa käymään lintsillä ja risteilyllä ku ei nuo pienemmät oikein vielä ymmärrä ja sit taas menee liika vaikeaksi.

mut ulkomaan matkoista en sit osaa edes sanoa. Taidetaan mennä häämatkalle sitte joskus ja seki ilman lapsia.

Tosin ei sen väliä, olen tyytyväinen niin kauan ku lapset on terveitä =)

Tuntuu että ns. pienet huvitukset kuten huvipuistossa käynti on nykypäivänä järkyttävän kallista.Toki kaikkea edullista voi keksiä,pikinik Suomenlinnaan jne.Mutta tuli vaan mieleen kun mietimme mitä tekisimme kesälomalla.

mä aattelin hakea meille ensi kesäksi (siis 2008) tuettua lomaa. taitaapi olla ainut vaihtoehto meille tällä perhekoolla ja näillä tuloilla. mut ei valiteta niin kauan kun perusjutut, ruoka, asunto ja vaatteet järjestyy. :)

Me matkustamme aika paljon - joko kaikki yhdessa tai sitten erilaisilla kokoonpanoilla. Onhan siina omat ongelmansa kun ison joukon kanssa matkustaa - kustannukset hyppaa hetkessa aikamoisiin summiin. Hotellihuoneita pitaa aina varata kaksi; autovuokraus on aina tila-auto; lentokoneessa on kovin hankalaa saada 6 paikkaa lahelta toisiaan. Joskus on jopa hankalaa saada 6 paikkaa samaan koneeseen. Ravintoloissa saa usein odottaa poytaa silla suurin osa poydista on 4 hengen tai 5 hengen poytia. Onhan siina kaikenlaista jarkkaamista.

Ai juu,,, matkustamme n. 3 kertaa vuodessa maan sisalla ja ulkomaille. Esim. tana kesana matkustamme 4 hengen voimin 3 viikon ajan (Englanti, Skotlanti, Suomi). =)

Yhteistyössä