Ai mikä? No aloitus ei ainakaan ole.. onko siinä jotain niin tyhmää miksi provoksi epäilet?Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta:provo on.
Tätä minäkin toivonAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Toisen synnytyksen jälkeen kesti tosi vähän aikaa, olin jo 6-7 viikon päästä uudestaan raskaana. :ashamed:
mulla niukkeni/väheni ja muuttui hieman rusehtavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja meikä:Onko se vuoto loppunut yhtäkkiä, vai onko se jotenkin muuttunut ennen loppumista?
Tsemppiä vaan!! =)Alkuperäinen kirjoittaja :):Tätä minäkin toivonAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Toisen synnytyksen jälkeen kesti tosi vähän aikaa, olin jo 6-7 viikon päästä uudestaan raskaana. :ashamed:
Oih! Itsekin toivoisin noin, vaikka rankkaa varmaan on. <3 Lapsille ei sitten tulis kovinkaan paljoa ikäeroa. Pakko udella onko samana vuonna syntyneet? Tiedän erään tapauksen, siitä on jo vuosia, mutta sisarukset samana vuonna syntyneet, toinen tammikuussa, ja toinen ihan loppuvuonna en tiedä menivätkö samalle luokalle sitten aikanaanAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Tsemppiä vaan!! =)Alkuperäinen kirjoittaja :):Tätä minäkin toivonAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Toisen synnytyksen jälkeen kesti tosi vähän aikaa, olin jo 6-7 viikon päästä uudestaan raskaana. :ashamed: