G: Kuinka pitkään olet ollut raskaana töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jäin eka saikulle järkyttävän pahoinvoinnin takia viikolla 6.
Viikolla 14 palasin töihin ja viikolla 19 jäin taas pois mut sit lopullisesti kun alkoi tuleen niitä suppareita.
Toivon todella että jos tässä vielä raskaudutaan joskus niin pystyisin olemaan loppuun asti töissä. Oli nääs ihan sika tylsää ja aika meni todella hitaasti.
Mut se vaatii sen että mä vaihdan duunia ennen sitä ko enhän mä mahu siihen pikkuruiseen välikköön töitä tekemään kun nuo kassavälit (siis meillä kun on kaks kassaa selät vastakkain ja sinne välikköön kun ei meinaa kaks normaalikokoista ihmistäkään mahtua) on tehty niin pirun pieniks.

Niin ja olin kaupan kassa

Kuukauden ennen äitiysloman alkua. Kotihoidossa olen töissä. Muuten olisi varmaan mennyt loppuun asti, mutta liitoskivut valvotti yöllä ja päivälläkään ei saanut nukkua. :whistle: Ja sitten vielä verenpaineet alkoi heittelee niin, että taju meinas muutamaan kertaan lähteä.

esikoista odottaessa jäin saikulle rv 27 koska synnytys meinasi käynnistyä. kuopusta odottaessa olin töissä loppuun asti eli siihen kun äippäloma virallisesti alkoi. tosin vauva syntyikin pari viikkoa etuajassa eli enpä kauan kerennyt kotona odotella =)

Ekassa raskaudessa olin aivan äitiysloman alkuun asti töissä, kaksi viikkoa olin välillä saikulla selän takia. Tokassa jouduin jäämään saikulle viikolla 28, saman selän takia, en pystynyt enää istumaan enkä seisomaan kunnolla yhtään pidempiä aikoja. Kolmannesta olinkin valmiiksi kotona hoitovapaalla, selkä reistaili silloinkin, joten tuskin olisin kyennyt aivan loppuun asti töitä tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
rv 30 jotain jäin pois kun oli tarkoitus pitää kesäloma ennen äippälomaa mutta laps syntyi muutaman päivän ennen ä-loman alkua rv34 :)
Ai niin,keittötyö,raskasta koko päivä koipien päällä olemista

Yhteistyössä