G: kuinka monta ystävää omistat?

Piika-äiti
Minulla on kavereiden ja tuttujen lisäksi 7 ystävää, joita en tosin koe omistavani.

Toisiin heistä olen yhteydessä monta kertaa viikossa, toisiin muutaman kerran vuodessa.

muumibuumi
Mullakaan ei ole yhtään todellista ystävää. Muutamia kavereita kyllä ja mamma tuttavia joiden kans kahvittelen melkein joka viikko.

Mut sellaista ystävää jolle kertoisin kaikki "salaisuudet" niin sellaista ei ole.

Mulla on viisi äärettömän kallisarvoista ystävää, joiden kanssa pidän erittäin epäsäännöllisesti yhteyksiä, ts. on kausia, jolloin vähäisempikin yhteydenpito kattaa "päivitykset", sitten tulee näitä maratonpuheluita ja tekstareita...niin ja meilejä :D

Kaveri
Mulla on 2 tosi hyvää ystävää ja 2 hyvää ystävää. Näiden 2 ekan kanssa jaan lähes kaiken ja 2 muun kanssa myös läheiset, hyvät välit.

Sitten on kavereita noin 10.

Kaveri
Ja niin, kahden parhaimman kanssa soitellaan 2-3 krt viikko, nähdään harvemmin (välimatkaa 500km). Kahta muuta tapaan myös harvemmin kuin sama välimatka. Heihin olen yhteydessä sähköpostilla 1-2 krt kuussa. Mutta ei haittaa, välit pysyvät hyvinä.

Kavereita osaa tapaan vain kerran vuodessa, osaa en niin useinkaan. Mutta silti kavereina pysytään. Onneksi on s-posti ja puhelimet!

Hallåå
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kai se Feisbuukin ylläpitämä luku on jotain 250 tienoilla tällä hetkellä. :snotty:
Ei kai kukaan määrittele ystäviään Facebook-kontaktien perusteella? Siis kontaktejahan ne ovat, "friend" on harhaanjohtava termi. Kaikki kaverini eivät edes ole Facebookissa! :-O

Surullista
Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
En yhtään. En ystäviä, enkä kavereita.
Mutta eipähän tarvitse pettyä kehenkään =).
Niin, ei varmaan... mutta kenen kanssa naurat, rentoudut ja kenen olkapäätä vasten itket sitten kun lapsesi ovat maailmalla ja mies omilla teillään?

yksin
Alkuperäinen kirjoittaja Surullista:
Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
En yhtään. En ystäviä, enkä kavereita.
Mutta eipähän tarvitse pettyä kehenkään =).
Niin, ei varmaan... mutta kenen kanssa naurat, rentoudut ja kenen olkapäätä vasten itket sitten kun lapsesi ovat maailmalla ja mies omilla teillään?
Ei ihminen voi kaivata semmoista mitä sillä ei ole koskaan ollut =).

Yhteistyössä