G:kuinka monta lahjaa per lapsi? mitä ootte ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Mä innostun aina kun on kyse lasten joululahjoista.
meillä on nyt 6kpl molemmille, sekä pari yhteistä lahjaa.

7v tyttö
Kitara, säästöpossu, kikarit, peli (nintendo ds), belleville lego, palapeli

5v tyttö
lego city, pehmolelu koira, peli (nintendo ds ), palapeli, 2 kirjaa,

yhteisiä:
20kpl pet shoppeja, bebbo peli

Kaikkea kivaa vielä keksis,jos yrittäis hillitä itseään
=)

5 v tyttö
prinsessahanskat, helinä-keiju-nukke, prinsessa yövalo.

4 v poika
salama-auto (iso), autot, yövalo, turtlles.

yhteisiä
ilmalla täytettävä sohva, kyniä ym. pirrustus tavaraa, kirja.

Mä olen ostanut pojalle 6v Lego Spacepolice varikon, Bionicle-elokuvan sekä paidan. Pari lahjaa vielä hommataan.
Vauvalle en ole hommannut vielä mitään, kaippa hällekin jotain ihanaa tyttöjuttua täytyy pakettiin laittaa. :heart: :D

5-6 lahjaa / lapsi. Joku vaate , muumimuki ja jotain muuta pientä. Meillä ei ole koskaan ostettu lapsille mahdottomasti lahjoja. Lapset ovat jo kaikki yli 10-vuotiaita ja saavat minun vanhemmilta joka joulu muutaman tuhannen euroa / lapsi. Suurin osa menee säästöön, mutta alennusmyynneistä saavat ostaa jotain itselleen.

5v:lle, Make Rekan ja pikkuautot, Bolt pehmokoiran, Wall-e pehmon, Buzz lightyearin, ja Toy Story figuureja. Lisäksi saa automaton, lisäosan Hot Wheels autorataan ja yhteiseksi isoveljen kanssa Guitar Hero-peli ja kitaran.

13v saa tuon pleikka kitaran, kuntopyörän, urheiluvälineen, kännykän ja lahjakortin urheilukauppaan.
Muualta ei lahjoja tiettävästi tule. Me vanhemmat emme osta toisillemme, emmekä muille aikuisille. 4 sukulaisen lasta saa jonkin pienen lahjan.

Ei olla ostettu vielä yhtään. Just sai nuorin korurasian jossa balettitanssija ja se soi ja keskimmäinen niitä helmiä ja muotteja ja esikoinen ps2 pelin. Nuokin ois voinut kyllä laittaa joulupaketteihin :/

Mutt ite ostetaan varmaan 4-5pkt/lapsi ja kummeilta/mummilta loput.

Meillä on oikeestaan vasta yhteisiä ostettuina, jotakin näistä omiakin. Eli ostettuna on:

Lego korjaamo
Lego helikopterikuljetus
Buzz ohjaimet + peli pleikka kolmoseen
Autonkuljetusrekka
Jääkiekkosuojia
Sählymailat
Kolme pipoa, jokainen eri jäkisjoukkueesta
Simpsons-pehmot

Muistelisin, että jotain muutakin olis vielä, mutten muista mitä... Ja kolmelle tuosta pitäsi jakaa ja laittaa yhteisiä.

Yhteistyössä