G:kuinka monet painivat tai matsaavat jotain keskenään?

• Viestiketjun aloittaja fitness
  • Ensimmäinen viesti
fitness

Me otetaan miehen kanssa usein ihan puolileikillään tai jopa tosissaan painia lattialla, ja usein olen miltei voittanutkin ukkoni siinä (arvaa vaan mikä miehellä pullottaa trikoissa sen jälkeen?), samoin tämä kädenvääntö mikä on nyt MUOTIA on ollut meillä yhtenä matsaamislajina jo vuosia, ja me olemme kumpikin aika kovia vääntäjiä, ja olen joskus voittanut ukon jopa siinäkin, lisäksi me nostellaan salilla joskus kilpaa penkistä painoja, eli kumpi saa enemmän ylös (mies johtaa aiak paljon vielä).
Hassua kait, muta hauskaa ja seksikästäkin meistä molemmista.
ja ei oo parisuhde karilla tai seksin puutetta, tuo testosteroonin eritys voimailussa kun saa seksuaaliuset halut hurjaksi.
Siksipä tuo voimailuseksi tuntuukin niin hyvälle!

Dickendahl
Hei Sande, mitä haluaisit harrastaa?
Minä olen yh-iskä ja haluaisin todella päästä tapaamana naisen jota kiinnostaa esim. kädenvääntö miehen kanssa. Ihan vaikka puhtaasti urheilusuorituksena!
Mitä muuta haluaisit matsata miehen kanssa? Onko sinulla kokemusta jostain (esim. paiin tai nyrkkeily)??

Dick
Jepulis !
Muistakaa kun kirjoittelemme voimailu matseista ja sen sellaisista niin huumori ja leikki mieli on mukana kaiken aikaa sekä lukijan kunnioittaminen. Mitään ilkeyksiä ja kaksimielisiä rivoja juttuja en harrasta. Minua on aina kiehtoneet vahvat naiset. Se vaan tuntuu hyvälle kun on olemassa naisia jotka matsaavat. Ei voitto ole tärkein vaan osallistuminen. En minäkään ole aina voittanut vaikka olenkin uros puolinen. Naiset ovat elämäni suola vaikka harvoin heidän rakkauttaan olen saanut, mutta vielä on elämää jäljellä. e.mail erkkitak@jippii.fi
:hug:

jabadabaduu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 14:25 Dick kirjoitti:
Jepulis !
Muistakaa kun kirjoittelemme voimailu matseista ja sen sellaisista niin huumori ja leikki mieli on mukana kaiken aikaa sekä lukijan kunnioittaminen. Mitään ilkeyksiä ja kaksimielisiä rivoja juttuja en harrasta. Minua on aina kiehtoneet vahvat naiset. Se vaan tuntuu hyvälle kun on olemassa naisia jotka matsaavat. Ei voitto ole tärkein vaan osallistuminen. En minäkään ole aina voittanut vaikka olenkin uros puolinen. Naiset ovat elämäni suola vaikka harvoin heidän rakkauttaan olen saanut, mutta vielä on elämää jäljellä. e.mail erkkitak@jippii.fi
:hug:
heh, kaikki naiset tällä palstalla matsaavat kädenvääntö miestään vastaan, tietty!
Avioparit tekevät sitä harvase ilta...makuukamarissa uudestaan ja uudestaan...
Joka naisen tämän syksyn trendijuttu on ottaa luulot pois mieheltään siiinä kumpi on vahvempi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Dick
Trendikästä !
Mistä lehdistä olette lukeneet tästä syksyn puheenaiheesta ?
Tänä syksynä on kuulemma lehdissä ollut paljon tästä trendi jutusta jossa nainen voittaa miehensä kädenväännössä tai painien. Olisi kiva lukea niitä juttuja mutta en ole löytänyt mistään lehdestä viime aikoina sellaisia juttuja.
Dick !
=)

Yhteistyössä