Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Eikö sua itseäsikin jo ala säälittää? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Eikö sua itseäsikin jo ala säälittää? :/
Ei ainakaan yhtä paljon kuin sinua kadehdituttaa minun seksihalujen/seksielämän laatu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Eikö sua itseäsikin jo ala säälittää? :/
Ei ainakaan yhtä paljon kuin sinua kadehdituttaa minun seksihalujen/seksielämän laatu![]()
No se ei tunnu olevan kovin tyydyttävää, kun päässäsi ei oikein mitään muuta tunnu liikkuvanYleensä jos se seksi oikeasti tyydyttääkin, niin pystyy jotain muutakin miettimään edes välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Minulla taas on niin että kun saan hyvää seksiä,halut ei katoa koskaan.![]()
Ja,toivottavasti sinäkin löydät joskus miehen joka pystyy tyydyttämään sinut yhtä hyvin kuin minun mies tyydyttää minut :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Minulla taas on niin että kun saan hyvää seksiä,halut ei katoa koskaan.![]()
Ja,toivottavasti sinäkin löydät joskus miehen joka pystyy tyydyttämään sinut yhtä hyvin kuin minun mies tyydyttää minut :hug:
Toivottavasti en :/ Ei kovin hääviltä laadulta vaikuta.
Ei ne halut minnekään katoa, mutta sä et näköjään mistään muusta pysty puhumaankaan, kuin siitä mistä sulla on puute. Ja on eri asia haluta päivittäin kuin olla noin säälittävän puutteessa. Toivottavasti saisit sinäkin välillä edes kunnolla :/ :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ne halut mihinkään katoa vaikka olisi vuoden ilman seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ne halut mihinkään katoa vaikka olisi vuoden ilman seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:Seksi...Mitä se on? Voiko sitä syödä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ja kateus se sieltä taas päätään nostaaMutta hyvät jatkot sulle Minna ja onnea miehen etsintään :wave: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerrohan nyt heila että mistä sulle oikein pitäisi olla kateellinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:Seksi...Mitä se on? Voiko sitä syödä?![]()
Jokainen on jonkun mielestä halukas ja kiihottava :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:Seksi...Mitä se on? Voiko sitä syödä?![]()
Jokainen on jonkun mielestä halukas ja kiihottava :hug:
Se JOKU on sitten vissiin mieheni mielestä kiihottavampi.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Vissii kahtena vai kolmena..
Tänään lisää![]()