G:Kuinka monena päivänä olet harrastanut seksiä tällä viikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Eikö sua itseäsikin jo ala säälittää? :/

Ei ainakaan yhtä paljon kuin sinua kadehdituttaa minun seksihalujen/seksielämän laatu ;)

No se ei tunnu olevan kovin tyydyttävää, kun päässäsi ei oikein mitään muuta tunnu liikkuvan :( Yleensä jos se seksi oikeasti tyydyttääkin, niin pystyy jotain muutakin miettimään edes välillä.

Eikö sua itseäsikin jo ala säälittää? :/

Ei ainakaan yhtä paljon kuin sinua kadehdituttaa minun seksihalujen/seksielämän laatu ;)

No se ei tunnu olevan kovin tyydyttävää, kun päässäsi ei oikein mitään muuta tunnu liikkuvan :( Yleensä jos se seksi oikeasti tyydyttääkin, niin pystyy jotain muutakin miettimään edes välillä.

Minulla taas on niin että kun saan hyvää seksiä,halut ei katoa koskaan. :p
Ja,toivottavasti sinäkin löydät joskus miehen joka pystyy tyydyttämään sinut yhtä hyvin kuin minun mies tyydyttää minut :hug:

Ja,toivottavasti sinäkin löydät joskus miehen joka pystyy tyydyttämään sinut yhtä hyvin kuin minun mies tyydyttää minut :hug:

Toivottavasti en :/ Ei kovin hääviltä laadulta vaikuta.

Ei ne halut minnekään katoa, mutta sä et näköjään mistään muusta pysty puhumaankaan, kuin siitä mistä sulla on puute. Ja on eri asia haluta päivittäin kuin olla noin säälittävän puutteessa. Toivottavasti saisit sinäkin välillä edes kunnolla :/ :hug:

Toivottavasti en :/ Ei kovin hääviltä laadulta vaikuta.

Ei ne halut minnekään katoa, mutta sä et näköjään mistään muusta pysty puhumaankaan, kuin siitä mistä sulla on puute. Ja on eri asia haluta päivittäin kuin olla noin säälittävän puutteessa. Toivottavasti saisit sinäkin välillä edes kunnolla :/ :hug:

Ja kateus se sieltä taas päätään nostaa ;) Mutta hyvät jatkot sulle Minna ja onnea miehen etsintään :wave: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei ne halut mihinkään katoa vaikka olisi vuoden ilman seksiä.

No ei katoa, mutta kyllähän se on yleensä niin, että jos seksi on tyydyttävää oikeasti niin se täyttää ajatuksista ehkä 20 prossaa, ja jos se on paskaa ja epätyydyttävää, niin se täyttää ajatukset kokonaan.

Ja kateus se sieltä taas päätään nostaa ;) Mutta hyvät jatkot sulle Minna ja onnea miehen etsintään :wave: :hug:

Toi nyt on kultapieni vielä säälittävämpää. Sun on ihan oikeasti ilmeisesti vaikea ymmärtää, että ei ole oikein mitään kadehdittavaa siinä, että sun keskustelukyky pyörii pelkässä panoajatuksissa. Mulla on muuten yks kaveri joka on juuri samanlainen. Teillä olis varmaan kivaa yhdessä :hug:

En tiedä kummassa päässä sulla heittää enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:
Alkuperäinen kirjoittaja haluttamaton:
Seksi...Mitä se on? Voiko sitä syödä? :(

Jokainen on jonkun mielestä halukas ja kiihottava :hug:

Se JOKU on sitten vissiin mieheni mielestä kiihottavampi :(.

Sulla on siis mies.Milloin olette viimeksi harrastaneet seksiä?Eihän se puute välttämättä sun ulkonäöstä johdu vai onko miehesi suoraan niin sanonut :/

Yhteistyössä