G: kuinka monen miehen paras kaveri on tietokone

gringa
Meillä ei ole lupa kauheestu käyttää tietokonetta ennen kun lapset nukkuvat. Tai jos lapset katsovat pikku kakkosta, niin saa tietokoneella käydä edellyttäen, että koti on kunnossa.
Taidan olla aikamoinen pirttihirmu =)
 
:wave: Eikä vaan paras kaveri vaan numero 1 hänen elämässään :'(
Ja toiseksi tulevat sitten ne oikeat kaverit jne. mä tuun sitten siellä jossain loppupäässä... No, tän asian kans vaan täytyy oppia elämään. Helppoa se ei ole, mutta välistä oikeen yllätyn kuinka mä oon jo niin turtunu tähän, välistä taas sapettaa niin kympillä... Asiat tietty vois olla huonomminkin, se täytyy myöntää.
 
joo on tosiaan paras kaveri!!!sanoi että kun sulla on toi vauva ni mulla
on tietsikka.(tekemistä molemmilla)..pyyhkii pölyjä siitä puolentunnin välein ja uppoutuu koko illaks hups vaa.kuulokkeet korvilla.ei kuule eikä nää.!
 
Ei voi olla totta, että löytyy näin paljon kohtalotovereita!! :wave: Tietsikka nro 1 ja minä ja lapsi tullaan toisena. Silloin, kun mieheni on koneella hän ei kuule, eikä näe mitään mitä ympärillä tapahtuu. Joskus hermostuu, jos keskeytän hänet koneelta.Turhauttavaa!
 
onko kukaan kokeillu vastustaa tietokoneen lumoavaa voimaa? Tuntuu tosiaan että mikään ei saa miestä vähentämään koneella oloa. Kiristystä on tullu kokeiltua, ei toiminu... Yks ilta menin nukkumaan ja huikkasin makkarin ovelta että "toivottavasti se tietokone antaa sulle joskus vastarakkautta". Mies laitto samantien koneen kiinni ja tuli yhtäaikaa nukkumaan mun kanssa :D Ihme. Täytyy kokeilla tätä vi****lu tekniikkaa toistekin.
 
meillä ei auta mikään... pari viikonloppua sitten kun oltiin oltu juhlimassa ja ku tultii kotii ni annoin sitten vähän palautetta... sanoin että jos ei tää perhe kiinnosta ni hei hei... se autto tasan 2 päivää ja jatku taas... voi p!! :eek:
 
Juu ja täällä myös.

Eilenkin kun tultiin vappua juhlimasta 200 kilsan päästä 3 tunnin ajon jälkeen klo 01.32 kotiin, niin minä laukkaan lasten kanssa yläkertaan nukkumaan ja mies huikkaa "joo, mä tuun kohta". Se kohta tässä tarkoitti 2½tuntia tietokoneen kimpussa. Ja sitten valittaa aamulla, kun on niin väsynyt.

Kaikki aamut, päivät, illat ja yöt istuu koneella eikä näe eikä kuule mitään.
 
Nelthilta
Meillä ongelma ratkesi, kun hankittiin molemmille tai siis minullekin kannettava, joita saadaan käyttää vain samanaikaisesti tai jos toinen ei ole kotona.

Ei se koneen räpeltäminen sinällään haittaa, jos itselläkin on tekemistä. Ennen tätä sopimusta tapeltiin jatkuvasti...
 
Meillä ei onneksi paras kaveri, mutta ihan hyvä ystävä kuitenkin.
Myönnän olevani koneelle mustis, mutta ehkä se onkin omaa haluani päästä koneelle ja saada irtiotto kiljuvasta uhmiksesta.
Tuntuu, että miehillä on oikeus omaan aikaan (koneen kanssa tai ilman) silloin kun perhe on paikalla, mutta naisilla vain silloin kun lapset nukkuu tms. ja se kaikki on sitten tietty pois omista unista ja kotitöistä.
 
äiti 45 v
Onneksi meillä on molemmilla omat koneet niin ei tarvi toisen koneella viettämiä minuutteja laskea tai selän takana vuoroa kärkkyä. Jos istun koneella istukoon hänkin. Jos taas haluan elokuvaseuraa telkkarin ääreen tai iltateeseuraa käyn pyytämässä. Ja jos ei sovi niin osaan sen leffan yksinkin katsoa. Ei se minun maailmaa kaada.
Kunhan kesä tässä tulee niin tulee aikaa vietettyä yhdessäkin kun aletaan laittaa etupihaa uuteen uskoon!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 15:00 Letukka kirjoitti:
Meillä ei onneksi paras kaveri, mutta ihan hyvä ystävä kuitenkin.
Myönnän olevani koneelle mustis, mutta ehkä se onkin omaa haluani päästä koneelle ja saada irtiotto kiljuvasta uhmiksesta.
Tuntuu, että miehillä on oikeus omaan aikaan (koneen kanssa tai ilman) silloin kun perhe on paikalla, mutta naisilla vain silloin kun lapset nukkuu tms. ja se kaikki on sitten tietty pois omista unista ja kotitöistä.
samoja tuntemuksia täälläkin..
 
äippä 85
joo,mun ukko aina pelaa joatin hiton sotapeliä ja saattaa yhtäkkiä karjasta jotain "#&%£$!* ku tuo ampu" tai jotain vaikka lapsi ois nukkumas..eikä tosiaa kuule tai nää mitään ja kuulokkeet pääs..ja ku valitan ihan kympillä niin ehkä saattaa uskoa,tai jos otan kovemmat otteet niin sitten.. ;) mutta oon sanonu tostakin sata kertaa..sais loppua..välillä on loppunutkin.. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 20:19 Täällä myös kirjoitti:
miehen paras kaveri tuntuu olevan tietokone, TV sekä muutamat muut tekniset harrastusvälineet :(
Näin meilläkin.Lohduttavaa lukea, etten olekaan ainoa.Välillä tuntuu, että mä pärjään paremmin lapsen kanssa kaksin ja mies noitten koneittensa ja johtojensa kanssa.Eipä tulisi turhia riitoja(jotka mä aloitan, kuulemma)
 
Kani
Nykyään ex-miehen harrastukset olivat ja ovat edelleen tietokone,kalja ja elokuvat.. \|O Mutta nykyään saa harrastaa ihan mitä lystää, koska keräsin kamani ja häippäsin omaan rauhaan! Mielenkiintoista tässä hommassa oli se että mies tuskin haivaitsi lähtemistäni.. :LOL:
Neuvoksi muillekin: Kannattaa miettiä 2 kertaa onko järkeä jäädä parisuhteeseen jossa toinen ei huomio muuta kun sen rakkaan tietokoneen.. :/
Parisuhteessa pitää olla yhteisiä ja omia harrastuksia, mutta jos jokin harrastus alkaa hallitsemaan suhdetta, voi mielestäni sanoa näkemiin jos toinen ei ole valmis luopumaan "harrastuksestaan!"
 

Yhteistyössä