Vieras
Serkun avomies oli jo aiemmin osoittanut kiinnostustansa ja kun täytin 16, päädyimme sänkyyn. Vuosien jälkeen tästä samaisesta miehestä tuli aviomieheni ?
Taitaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ok, teitä on siis useampia
varmaan tosi yllättäenAlkuperäinen kirjoittaja Minna:16 vuotiaana tapailtuani ihan kaverimielessä hetken aikaa erästä 23v miestä joka sitten ihan yllättäen ehdotti, että harrastetaan seksiä. Niin sitä sitten tehtiin, hänen sängyssään neitsyyteni meni, hänen isänsä ollessa viereisessä huoneessa.
kaunista ja intiimiä, hienoa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja I am so happy:ja kauniisti...se on liian intiimiä kertoa miten...mutta se oli nättiä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13-vuotiaana kaveripojalle yhden kirkon portailla.
tunnetaankohan me sama piia..Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onks sun nimi Piia? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Pushkapano vappuna, ei mitenkään erikoisen huippua..
Mä tunnen sut! Ihan noiden sun muidenkin juttujen perusteella..Alkuperäinen kirjoittaja misteli83:Poikaystävän kanssa ootettiin 7kuukautta ja sitten oli järjestetty kämppä tyhjäksi viikonlopuksi ja kaikkea mahollista herkkua, kukkia ym muuta hehkutusta D
Sut siis raiskattiin :'(Alkuperäinen kirjoittaja näin:Sammumalla se meni
linkkiä? xDAlkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mä olin sukulaisten kanssa viettämässä joulua laivalla. Kaikki muut läks nukkuu minä likka 13v päätin päästä neitsyydestäni eroon. Mies oli melkeen 10 v vanhempi.
Kurkkasin joku aika sitten naamiksessa, että löytyiskö sitä, löytyhän se (melkeen oksensin) xD
misteli83:
Poikaystävän kanssa ootettiin 7kuukautta ja sitten oli järjestetty kämppä tyhjäksi viikonlopuksi ja kaikkea mahollista herkkua, kukkia ym muuta hehkutusta D
Mä tunnen sut! Ihan noiden sun muidenkin juttujen perusteella..