G: Kuinka menetit neitsyytesi? Likasia tarinoita kehiin!!!

Minna
16 vuotiaana tapailtuani ihan kaverimielessä hetken aikaa erästä 23v miestä joka sitten ihan yllättäen ehdotti, että harrastetaan seksiä. Niin sitä sitten tehtiin, hänen sängyssään neitsyyteni meni, hänen isänsä ollessa viereisessä huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
16 vuotiaana tapailtuani ihan kaverimielessä hetken aikaa erästä 23v miestä joka sitten ihan yllättäen ehdotti, että harrastetaan seksiä. Niin sitä sitten tehtiin, hänen sängyssään neitsyyteni meni, hänen isänsä ollessa viereisessä huoneessa.
varmaan tosi yllättäen :LOL:

olin 15 ja juotiin kaljaa yhen kaveripojan kotona, sitte jossai vaiheessa ku oltiin humalassa ni tää alko hiplailee siinä ja sitte mä kysyin että "nussitaanko" :DD voi elämä, ei kyllä ollu ihana eka kerta, jäi oikeestaan vaan katumus ja pahamaku siitä :X

vieras
Eräänä viikonloppuna juuri ennnen 15- vuotis synttäreitä meillä kotona omassa sängyssäni. Vanhemmat oli mökillä ja sisaruksetkin viihtyivät onneksi muualla :)

Oltiin kumpikin neitsyitä ja asiasta oli puhuttu ja siihen varauduttu. Siltikin alussa jännitin niin paljon, että hampaat löi loukkua. Mutta olimme siis olleet jo lähes vuoden yhdessä ja suhde jatkui vielä monta vuotta tämänkin jälkeen.

IhanaValo
Olin silloisen poikaystäväni, nykyisen aviomieheni kotona yökylässä. Ikää 18v. Siinä sitten jossain vaiheessa homma meni siihen,että päätin olla valmis. Eihän se ollu mikään hirmu tajunnanräjäyttävä juttu,melkoista sähläämistä kun ei mieskään mikään kokenu ollu..mut sitä on ehditty hiomaan sen jälkeen :D

Hopping
No uimarannalla aurinkotuolissa, ulkomailla, illalla tietenkin... :D Ja naimisissa olen saman miehen kanssa. Ei ollut kovinm likaista, eikä edes hiekkaista. Melko nopeeta kuitenkin. ;)

vierailija
15-vuotiaana kolme vuotta vanhemman poikaystävän kanssa. Ensiyritys meni pieleen, kun pojalta tuli ennen kuin pääsi edes sisälle. Itse asiaan päästiin laivareissulla siitä vähän ajan päästä, kännissä tietenkin. Ja kumikin hajosi. Seurustelimme monta vuotta, ja samanlainen minuuttimuna poikaystävä oli loppuun saakka.

vieras
16v. Yhden kaverin kanssa johon olin ihastunut ja sekin ehkä vähän.. Ihan kivaa oli vaikka aikamoista turaamista. Ei kaduta yhtään ja tehtiin sitä aina silloin tällöin sen jälkeenkin :)

dfv
Alkuperäinen kirjoittaja misteli83:
Poikaystävän kanssa ootettiin 7kuukautta ja sitten oli järjestetty kämppä tyhjäksi viikonlopuksi ja kaikkea mahollista herkkua, kukkia ym muuta hehkutusta :DD
Mä tunnen sut! Ihan noiden sun muidenkin juttujen perusteella.. :D:D:D

Mä olin sukulaisten kanssa viettämässä joulua laivalla. Kaikki muut läks nukkuu minä likka 13v päätin päästä neitsyydestäni eroon. Mies oli melkeen 10 v vanhempi.

Kurkkasin joku aika sitten naamiksessa, että löytyiskö sitä, löytyhän se (melkeen oksensin) xD

Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Mä olin sukulaisten kanssa viettämässä joulua laivalla. Kaikki muut läks nukkuu minä likka 13v päätin päästä neitsyydestäni eroon. Mies oli melkeen 10 v vanhempi.

Kurkkasin joku aika sitten naamiksessa, että löytyiskö sitä, löytyhän se (melkeen oksensin) xD
:LOL: linkkiä? xD

vieras
Ei törkyjuttua, mutta samanikäisen poikaystävän kanssa omassa sängyssäni. Vanhemmat eivät olleet kotona. Mulla oli todella söpö ja hyvännäköinen poikaystävä. Harmi kun ei siitä tullut sit mitään.

Pikkupikkusiidereissä enkä tosiaan tahtonu... Sattu ko saatana ja kaduttaa vieläki, 15v myöhemmin. Se oli sitä aikaa ex-ukko.... Hyi helvata ko mie vieläki näen sen naaman eessäni ja kuulen ne sanat millä se minua suostutteli. YÄK. :$

misteli83:
Poikaystävän kanssa ootettiin 7kuukautta ja sitten oli järjestetty kämppä tyhjäksi viikonlopuksi ja kaikkea mahollista herkkua, kukkia ym muuta hehkutusta D

Mä tunnen sut! Ihan noiden sun muidenkin juttujen perusteella..

Esittäydy ihmeessä =) tääl ois hauska törmää tuttuihin :)

taika
21-vuotiaana nykyisen aviomieheni kanssa oltiin seurusteltu 1kk ja olin vakaasti sitä mieltä että ei ennen avioliittoa, mutta saipahan tuo mies pääni kääntymään ku tarpeeks härnäs. No joo eipä siinä sen kummempaa, nyt aviossa oltu 5v.

halpaa touhua
Hyi hurja miten halpana naiset pitää itteään jos nää tarinat on ees puoliks totta.

Eikö kukaan opeta muijille, että rakastelu on ihana, kaunis juttu, ja siihen suostutaan luotettavan rakkaan kanssa pitkän harkinnan jälkeen.

Yhteistyössä