Pistit paremmaksi! Me ooteltiin vain 5 kuukautta. Ollaan muuten edelleen yhdessä.Poikaystävän kanssa ootettiin 7kuukautta ja sitten oli järjestetty kämppä tyhjäksi viikonlopuksi ja kaikkea mahollista herkkua, kukkia ym muuta hehkutusta D
Oho, taidampa tuntea sinut.Alkuperäinen kirjoittaja näin;24402229:19 vai olinko jo 20 vuotias? Noh jokatapauksessa olin jo pitkään (yli vuoden) ihastunut samanikäiseen mieheen. Mun "kaveri" sitten päätti että hän haluaa tuon ja seurustelivat hetken. Tämä mies sitten jätti mun "kaverin". Noh baarissa tapasin tämän miehen ja päätin että nyt saa mennä. Sen kämpille mentiin ja siellä se sitten tapahtui, vähän sattui mutta en kertonut että on ekakertani. Aamulla hipsin salaa pois ja myöhemmin laittelin sille tekstiviestiä, mutta kertoi että ei halua tapailla tms..
Nooh lyhyestä virsi kaunis tästä alkoi elämäni paskin kausi, kamala "parisuhde" mikä kesti kaksi vuotta osasyynä tämä neitsyyden vienyt ukko johon olin niiin ihastunut hukutin pahan oloni pulloon ja huonoon suhteeseen.
Kun huono kausi elämästäni oli ohi ja olin baarissa tapasin tämän miehen. Tuli pyytämään anteeksi tökeröä käytöstään ja minä sain jollain tavalla rauhan
Juuri näin ajattelen minäkin.Miksi se on naiselta "itsensä arvostamista", jos pitää jalat ristissä vaikka kuinka tekisi mieli?
Ajatteletko miehistä samalla lailla, ja jos et, niin miksi?
Jos tyttö/nainen haluaa harrastaa seksiä, syystä mistä hyvänsä (kuten tässäkin ketjussa ihan vaan 'päästäkseen neitsyydestä' tai tutustuttuaan tyyppiin jonka kanssa just sillä hetkellä synkkaa), niin pitäisikö sen kieltäytyä, ettei vaikuta halvalta? Ja koska se on jotenkin merkki itsensä arvostamisesta... En ymmärrä.
Miksi pojille/miehille seksi ihan vaan seksin vuoksi ja vaikka "kertaluontoisesti" on sallittua, mutta tytöille/naisille ei?
En ymmärrä.
Ja selvyydeksi, painostaminen/pakottaminen toki ihan eri asia, mutta puhunkin nyt niistä, jotka ihan omaehtoisesti ovat päätöksen tehneet.