G: Kuinka menetit neitsyytesi? Likasia tarinoita kehiin!!!

"vieras"
paria viikkoa vaille 17v samanikäiselle poikaystävälle, joka oli paljon kokeneempi kuin minä. Ihan itse halusin, yritettiin monta kertaa, mutta sattui niiiiin pirusti, etten uskaltanut loppuun asti. Jonakin kertana uskaltauduin loppuun asti ja ihan kivaa oli, seurusteltiin puoli vuotta tämän jälkeenkin ja aikuisena ollaan myös monesti kokeiltu oliko se niin kivaa kuin muisteltiin olevan ja olihan se :D

näin
19 vai olinko jo 20 vuotias? Noh jokatapauksessa olin jo pitkään (yli vuoden) ihastunut samanikäiseen mieheen. Mun "kaveri" sitten päätti että hän haluaa tuon ja seurustelivat hetken. Tämä mies sitten jätti mun "kaverin". Noh baarissa tapasin tämän miehen ja päätin että nyt saa mennä. Sen kämpille mentiin ja siellä se sitten tapahtui, vähän sattui mutta en kertonut että on ekakertani. Aamulla hipsin salaa pois ja myöhemmin laittelin sille tekstiviestiä, mutta kertoi että ei halua tapailla tms..

Nooh lyhyestä virsi kaunis tästä alkoi elämäni paskin kausi, kamala "parisuhde" mikä kesti kaksi vuotta osasyynä tämä neitsyyden vienyt ukko johon olin niiin ihastunut hukutin pahan oloni pulloon ja huonoon suhteeseen.

Kun huono kausi elämästäni oli ohi ja olin baarissa tapasin tämän miehen. Tuli pyytämään anteeksi tökeröä käytöstään ja minä sain jollain tavalla rauhan :)

"Mimmi"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24402229:
19 vai olinko jo 20 vuotias? Noh jokatapauksessa olin jo pitkään (yli vuoden) ihastunut samanikäiseen mieheen. Mun "kaveri" sitten päätti että hän haluaa tuon ja seurustelivat hetken. Tämä mies sitten jätti mun "kaverin". Noh baarissa tapasin tämän miehen ja päätin että nyt saa mennä. Sen kämpille mentiin ja siellä se sitten tapahtui, vähän sattui mutta en kertonut että on ekakertani. Aamulla hipsin salaa pois ja myöhemmin laittelin sille tekstiviestiä, mutta kertoi että ei halua tapailla tms..

Nooh lyhyestä virsi kaunis tästä alkoi elämäni paskin kausi, kamala "parisuhde" mikä kesti kaksi vuotta osasyynä tämä neitsyyden vienyt ukko johon olin niiin ihastunut hukutin pahan oloni pulloon ja huonoon suhteeseen.

Kun huono kausi elämästäni oli ohi ja olin baarissa tapasin tämän miehen. Tuli pyytämään anteeksi tökeröä käytöstään ja minä sain jollain tavalla rauhan :)
Oho, taidampa tuntea sinut. :)

"Vieras"
Miksi se on naiselta "itsensä arvostamista", jos pitää jalat ristissä vaikka kuinka tekisi mieli?
Ajatteletko miehistä samalla lailla, ja jos et, niin miksi?

Jos tyttö/nainen haluaa harrastaa seksiä, syystä mistä hyvänsä (kuten tässäkin ketjussa ihan vaan 'päästäkseen neitsyydestä' tai tutustuttuaan tyyppiin jonka kanssa just sillä hetkellä synkkaa), niin pitäisikö sen kieltäytyä, ettei vaikuta halvalta? Ja koska se on jotenkin merkki itsensä arvostamisesta... En ymmärrä.
Miksi pojille/miehille seksi ihan vaan seksin vuoksi ja vaikka "kertaluontoisesti" on sallittua, mutta tytöille/naisille ei?
En ymmärrä.

Ja selvyydeksi, painostaminen/pakottaminen toki ihan eri asia, mutta puhunkin nyt niistä, jotka ihan omaehtoisesti ovat päätöksen tehneet.
Juuri näin ajattelen minäkin.

"trio"
17 vuotiaana,silloiselle poikakaverille. Oltiin tapailtu joitakin kuukausia.Suhde kesti lopulta 3v,johon mahtui kihlaus ja yhdessä asuminen.
Loppujen lopuksi ei siinä suhteessa muu taitanukaan toimia,kuin seksi.

"mie"
Neitsyys meni 4 päivän tuntemisen jälkeen. Mies oli oikea ja kokemus oli ikimuistoinen, että ei siinä mitään mielestäni... Jouduin sitten raiskatuksi ainoastaan 4 kuukautta myöhemmin. Tekijä ei ollut tämä neitsyyteni saaja, ei tokikaan! Että tällainen "likainen" tarina täällä...

"Maisa"
15v iässä aika hyvässä kännissä n. 10v vanhemman miehen kanssa. Itse en oikeastaan ollut sellaisessa tilassa että olisin tietoisesti suostunut tapahtumaan. Reilu känni ja vanhempi varsin vakuuttava mies saivat asian tapahtumaan. Kaduin todella paljon, en olisi halunnut että niin kävi. Mies olisi vielä halunnut seurustella kanssani, jopa pari vuotta myöhemminkin hakeutui juttusilleni ja ihmetteli miksi en halunnut olla hänen kanssaan. Hän ei nähnyt tilanteessa mitään väärää, enkä minä sitä kyennyt hänelle silloin selittämään.

Tämä pilasi omanarvontuntoni moneksi vuodeksi. En nähnyt itselläni tai vartalollani mitään arvoa ja käytös oli sen mukaista.

"vieras"
[QUOTE="guyluri";24401236]15 v. sitten ei ollu siideriä![/QUOTE]

Ai? 20 vuotta sitten kun täytettiin 18 vee, vakiojuoma oli 'siideri jäillä'. Mitähän se mahtoi olla ;).

vierailijaxxxx
Mä olin täyttämässä 16 ja poikaystävä 18-19v. Oltiin mökillä ja siellä päädyttiin harrastamaan seksiä (mulle) ekan kerran. Se meni kyllä tosi hyvin kun näin miettii jälkikäteen.. poika oli tosi herrasmies. Ajatteli mua kokoajan. Mulla jäi siitä hyvä fiilis. Tehtiin se vielä kahdesti samana iltana ja mä olin vielä päällä :D

EnnaXX
11v menin kaverin kaa ABC:lle, jossa kokoontuu yleensä kylän amikset. Siinä sitä huuteli meit niitten kans. Vähä epäröitii mut mentiin. No ne pyysi sit niitte autoihin. Mun kaveri meni eri autoo ku mä eli olin iha kahestaa sen 17v jätkän kaa sielä. Se alko sit kehuu mua kauniiks, samalla ku silitteli mun reittä:D Siitä se ajo sit jonnekki syrjää mettää ja pam mä menetin mun neitsyyden. Nyt siitä on 2 vuotta ja kadun ihan vitusti.

vierailija
Olin 15v ku koulus mun poikaystävä sano et haluu menettää poikuuden mulle. No sit mentii vessaa seuraaval välkäl ku ei oikee kummallekkaa voitu mennä ku poitsu oli kuljetusoppilas ja asu 40 kilsan päässä... Ilman ehkäsyy mentiin mut raskaaks en onneks tullu... En ois ikin uskonu et me seurusteltais ku olin hiljanen tyttö ja se oli semmone rohkee ja naistennaurattaja :mad:

Se kävi vähän hassusti. Kuusitoistakesäisenä olin kaverin kanssa kaupunglla kun se äkkäsi "uunelmiensa miehen" ja hyytyi sen kanssa nuoleskelemaan joen rantapenkalle. Hissukseen niillä alkoivat vaatteetkin riisuutumaan ja mä katsahdin tylsistyneenä sen unelmien miehen kaveriin, sekin siis odotti kaveriaan siinä rantapenkalla.

Katseesta tulikin pidempi. -ja siirryttiin lähemmäs toisiamme. Ja kun ne kaksi yhä vaan jahkasivat siinä nurtsilla, päätettiin painua joen sumua pakosalle sen jätkän kotiin. Toki hörpimme jäljellä olevat oluet kävellessämme ja lopulta kun sohvalla oivasin neitsyyden olevan menossa ihan just, tajunnan täytti Tom Cruise. Sellainen iso pahvinen, kai oikean kokoinen, leffamainos joka tönötti huoneen latialla. Niin ja hiukka pyörivä maailma siinä ympärillä kans...

Kokemus joo, mutta likaisuudesta en tiä, ei jäänyt mun siivottavaksi.

vierailijaxxxx
Mä olin täyttämässä juuri 16v. Eka poikaystävä, asuntoauto, ja ekaa kertaa yötä yhdessä :D Hah, siinä se neitsyys menikin. Mutta hyvä kokemus. Tehtiin se jopa kahdesti sinä yönä, ei jäänyt mitenkään huono fiilis. Hyvä tyyppi oli.

vierailija
Poika oli laitellut minulle viestiä jo noin 6 kuukautta ja sitten kerran koulussa hän halusi harrastaa seksiä kanssani. En siinä sitten epäröinyt ja välkällä vaan vessaan (muista hyvin sen väännön että mennäänkö tyttöjen vai poikien vessaan:D) päädyimme tyttöjen vessaan ja niin se tapahtui. Ei hirveästi sattunut, vähän kirpaisi. Sellasta perus säätöö. Ollaan oltu yhdessä nyt 7 vuotta:) en ois ikinä oikeestaa uskonu koska itse olin silloin tosi hiljainen kun sitten taas mieheni oli silloin luokan kovaäänisin naistennaurattaja. Mietin kyllä usein että miten hän juuri valitsi minut niistä kaikista koulun suosituimmista tytöistä. Mutta, näin:D

Yhteistyössä