G: Kuinka menetit neitsyytesi? Likasia tarinoita kehiin!!!

joo
Minä halusin päästä neitsyydestä eroon, mutta en kenenkään oman kylän pojan kanssa, koska pelkäsin liikaa juoruja ja naurunalaiseksi joutumista. Joten, kun sitten kylille tuli toiselta paikkakunnalta joku tyyppi ja satuimme juttelemaan niin jo parin minuutin päästä sitä oltiin menossa vähän syrjemmälle. Keskellä kylää sitten se tapahtui, kaupan takana :D Homman jälkeen käveltiin hetki yhdessä ja otettiin uusiksi :p Tämän jälkeen pyysin ettei kertoisi asiasta kenellekään ja että kivaa oli mutta enää ei tavata =)

Minulle tuosta ainakin on jäänyt hyvä mieli :D Siis lähinnä se tunne että minä olin se joka kontrolloi koko tilanteen.

"vieras"
Oltiin seurusteltu melkein 10 kuukautta kun se tapahtui, Poikaystäväni kysyi, että koska voitais ja kun sanoin, että sitten kun sillä on kortsu . Ei tarvinnu ku seuraavaan päivään oottaa. Oli käynyt pöllimässä isältään :D Eka kerta ei ollut mikään kummonen kun sattu, mutta on sitä tullut sen jälkeen harjoiteltua samaisen miehen kanssa yli 28 vuotta <3

"vieras"
Ihmetellä täytyy, kuinka harva on seurustellut ekansa kanssa. Jotenkin varsinkin noi "kaveripojat" mietityttää. Jotenkin luulee ja toivoo, että naiset arvostais itseensä enempi.

"vieras"
paikallisen diskon pihalla autossa, olin 15-vee, kännissä.. puolituttu tyyppi jonka kanssa oli jotain pientä sutinaa ollut ennenkin. Raiskaukseksi tuota vois sanoa kun estelin niin paljon kuin siinä tilassa kykenin..paska maku jäi hommasta:/ ei mitään esileikkejä..sattui aivan järjettömästii..

Henkisesti menetin neitsyyden 14-vuotiaana ekalle poikaystävälleni 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Lopulta menimme naimisiin ja saimme yhteisen lapsen. Sit miehestä tuli alkoholisti ja mä lähdin.

Fyysisesti menetin neitsyyteni 6-vuotiaana hyväksikäytön uhrina.

[QUOTE="vieras";24262006]Ihmetellä täytyy, kuinka harva on seurustellut ekansa kanssa. Jotenkin varsinkin noi "kaveripojat" mietityttää. Jotenkin luulee ja toivoo, että naiset arvostais itseensä enempi.[/QUOTE]

Miksi se on naiselta "itsensä arvostamista", jos pitää jalat ristissä vaikka kuinka tekisi mieli?
Ajatteletko miehistä samalla lailla, ja jos et, niin miksi?

Jos tyttö/nainen haluaa harrastaa seksiä, syystä mistä hyvänsä (kuten tässäkin ketjussa ihan vaan 'päästäkseen neitsyydestä' tai tutustuttuaan tyyppiin jonka kanssa just sillä hetkellä synkkaa), niin pitäisikö sen kieltäytyä, ettei vaikuta halvalta? Ja koska se on jotenkin merkki itsensä arvostamisesta... En ymmärrä.
Miksi pojille/miehille seksi ihan vaan seksin vuoksi ja vaikka "kertaluontoisesti" on sallittua, mutta tytöille/naisille ei?
En ymmärrä.

Ja selvyydeksi, painostaminen/pakottaminen toki ihan eri asia, mutta puhunkin nyt niistä, jotka ihan omaehtoisesti ovat päätöksen tehneet.

Henkisesti menetin neitsyyden 14-vuotiaana ekalle poikaystävälleni 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Lopulta menimme naimisiin ja saimme yhteisen lapsen. Sit miehestä tuli alkoholisti ja mä lähdin.

Fyysisesti menetin neitsyyteni 6-vuotiaana hyväksikäytön uhrina.
Ihan kauheaa lukea tällaista :'( Toivottavasti olet saanut apua ja päässyt edes jotenkin noista kamalista muistoista eroon. En voi edes kuvitella mitä oot joutunut joskus kokemaan.

Toivon totisesti, että rikoksentekijä sai rangaistuksen!

Ihan kauheaa lukea tällaista :'( Toivottavasti olet saanut apua ja päässyt edes jotenkin noista kamalista muistoista eroon. En voi edes kuvitella mitä oot joutunut joskus kokemaan.

Toivon totisesti, että rikoksentekijä sai rangaistuksen!
Muistot ja painajaiset ovat helpottaneet ja olen selvinnyt tapahtuneesta (piina kesti useamman vuoden) lähes ehjänä. Tekijä on elänyt koko ajan normaalia elämää, mutta minä olen tehnyt siitäkin hyvin vaikeaa. Tällä hetkellä olen tukena nuorille joilla on samoja kokemuksia yrittäen auttaa heitä selviämään ja pääsemään kiinni normaaliin elämään.

uusinta uuttako?
[QUOTE="guyluri";24401236]15 v. sitten ei ollu siideriä![/QUOTE]

14 vuotta sitten oli, muistan yhdet bileet siltä ajalta ja miten mulla oli niissä 2 litran pulloa siideriä.

Kaljaa en juo lainkaan.

hehhh
Kesällä kaverin luona toisella paikkakunnalla. Lukioon en halunnu mennä enkä 16 täyttää neitsyenä, joten marssin aikamoisessa tuiskeessa aidalla istuvien puolituttujen kundien luo ja kysyin, kuka lähtee mukaan. Nopeimmin reagoinut sai luvan lähteä saatille ja kiksautti mua sit kaverin vanhempien sängyssä. Aika tylsää oli, mut tulipahan tehtyä. Myöhemmät kokemukset ovat olleet hiukka parempia kyllä :-D

selvisipä tämäkin
"Suomalaisen siiderin historian lasketaan alkaneen vuodesta 1962, jolloin Golden Cap -omenasiideri tuli myyntiin Alkossa. Siiderimarkkinat lähtivät voimakkaaseen kasvuun vuoden 1995 alussa, kun juoma uuden alkoholilain myötä pääsi vähittäiskauppojen ja kioskien valikoimiin."

Näin sanottiin Golden Capin sivuilla.

Muistot ja painajaiset ovat helpottaneet ja olen selvinnyt tapahtuneesta (piina kesti useamman vuoden) lähes ehjänä. Tekijä on elänyt koko ajan normaalia elämää, mutta minä olen tehnyt siitäkin hyvin vaikeaa. Tällä hetkellä olen tukena nuorille joilla on samoja kokemuksia yrittäen auttaa heitä selviämään ja pääsemään kiinni normaaliin elämään.
Hienoa kuulla, että oot noinkin hyvin selvinnyt ja jaksat vielä tehdä tuota tärkeää työtä vertaistukena.

muddu
Miksi se on naiselta "itsensä arvostamista", jos pitää jalat ristissä vaikka kuinka tekisi mieli?
Ajatteletko miehistä samalla lailla, ja jos et, niin miksi?

Jos tyttö/nainen haluaa harrastaa seksiä, syystä mistä hyvänsä (kuten tässäkin ketjussa ihan vaan 'päästäkseen neitsyydestä' tai tutustuttuaan tyyppiin jonka kanssa just sillä hetkellä synkkaa), niin pitäisikö sen kieltäytyä, ettei vaikuta halvalta? Ja koska se on jotenkin merkki itsensä arvostamisesta... En ymmärrä.
Miksi pojille/miehille seksi ihan vaan seksin vuoksi ja vaikka "kertaluontoisesti" on sallittua, mutta tytöille/naisille ei?
En ymmärrä.

Ja selvyydeksi, painostaminen/pakottaminen toki ihan eri asia, mutta puhunkin nyt niistä, jotka ihan omaehtoisesti ovat päätöksen tehneet.
En ole kommentoinut aiemmin, mutta kerronpa oman mielipiteeni. Mielestäni nimittäin myöskään kymmenen minuutin tuttavuuden kanssa puskaan sekstailemaan rymyävä teinipoika ei arvosta itseään, varsinkaan jos kyse on ensimmäisestä kerrasta. Ja ainakin itse ajattelen niin miesten/poikien kuin naisten/tyttöjenkin käytöksestä samalla tavalla... (mitenkäs muuten poika tuollaisessa tilanteessa kieltäytyykään, siitähän saa parhaimmillaan ties millaiset haukut ja kavereitten tai vaikka koulun pilkan osakseen?) Moinen touhu halventaa parhaimmillaan ihanan ja upean asian (nimimerkillä kokemusta on...) Seksi on muuttunut liian arkipäiväiseksi, ihmekös sitten, kun ihmiset hakevat kiihoketta mitä kummallisimmista, jopa rikollisista tai ns. perversseistä jutuista....

Yhteistyössä