Ihan kauheaa lukea tällaista :'( Toivottavasti olet saanut apua ja päässyt edes jotenkin noista kamalista muistoista eroon. En voi edes kuvitella mitä oot joutunut joskus kokemaan.Henkisesti menetin neitsyyden 14-vuotiaana ekalle poikaystävälleni 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Lopulta menimme naimisiin ja saimme yhteisen lapsen. Sit miehestä tuli alkoholisti ja mä lähdin.
Fyysisesti menetin neitsyyteni 6-vuotiaana hyväksikäytön uhrina.
15 v. sitten ei ollu siideriä!Pikkupikkusiidereissä enkä tosiaan tahtonu... Sattu ko saatana ja kaduttaa vieläki, 15v myöhemmin. Se oli sitä aikaa ex-ukko.... Hyi helvata ko mie vieläki näen sen naaman eessäni ja kuulen ne sanat millä se minua suostutteli. YÄK. :$
Muistot ja painajaiset ovat helpottaneet ja olen selvinnyt tapahtuneesta (piina kesti useamman vuoden) lähes ehjänä. Tekijä on elänyt koko ajan normaalia elämää, mutta minä olen tehnyt siitäkin hyvin vaikeaa. Tällä hetkellä olen tukena nuorille joilla on samoja kokemuksia yrittäen auttaa heitä selviämään ja pääsemään kiinni normaaliin elämään.Ihan kauheaa lukea tällaista :'( Toivottavasti olet saanut apua ja päässyt edes jotenkin noista kamalista muistoista eroon. En voi edes kuvitella mitä oot joutunut joskus kokemaan.
Toivon totisesti, että rikoksentekijä sai rangaistuksen!
Hienoa kuulla, että oot noinkin hyvin selvinnyt ja jaksat vielä tehdä tuota tärkeää työtä vertaistukena.Muistot ja painajaiset ovat helpottaneet ja olen selvinnyt tapahtuneesta (piina kesti useamman vuoden) lähes ehjänä. Tekijä on elänyt koko ajan normaalia elämää, mutta minä olen tehnyt siitäkin hyvin vaikeaa. Tällä hetkellä olen tukena nuorille joilla on samoja kokemuksia yrittäen auttaa heitä selviämään ja pääsemään kiinni normaaliin elämään.
En ole kommentoinut aiemmin, mutta kerronpa oman mielipiteeni. Mielestäni nimittäin myöskään kymmenen minuutin tuttavuuden kanssa puskaan sekstailemaan rymyävä teinipoika ei arvosta itseään, varsinkaan jos kyse on ensimmäisestä kerrasta. Ja ainakin itse ajattelen niin miesten/poikien kuin naisten/tyttöjenkin käytöksestä samalla tavalla... (mitenkäs muuten poika tuollaisessa tilanteessa kieltäytyykään, siitähän saa parhaimmillaan ties millaiset haukut ja kavereitten tai vaikka koulun pilkan osakseen?) Moinen touhu halventaa parhaimmillaan ihanan ja upean asian (nimimerkillä kokemusta on...) Seksi on muuttunut liian arkipäiväiseksi, ihmekös sitten, kun ihmiset hakevat kiihoketta mitä kummallisimmista, jopa rikollisista tai ns. perversseistä jutuista....Miksi se on naiselta "itsensä arvostamista", jos pitää jalat ristissä vaikka kuinka tekisi mieli?
Ajatteletko miehistä samalla lailla, ja jos et, niin miksi?
Jos tyttö/nainen haluaa harrastaa seksiä, syystä mistä hyvänsä (kuten tässäkin ketjussa ihan vaan 'päästäkseen neitsyydestä' tai tutustuttuaan tyyppiin jonka kanssa just sillä hetkellä synkkaa), niin pitäisikö sen kieltäytyä, ettei vaikuta halvalta? Ja koska se on jotenkin merkki itsensä arvostamisesta... En ymmärrä.
Miksi pojille/miehille seksi ihan vaan seksin vuoksi ja vaikka "kertaluontoisesti" on sallittua, mutta tytöille/naisille ei?
En ymmärrä.
Ja selvyydeksi, painostaminen/pakottaminen toki ihan eri asia, mutta puhunkin nyt niistä, jotka ihan omaehtoisesti ovat päätöksen tehneet.