G: KUINKA ISOJA TUTTIPULLOJA VASTASYNTYNEELLE VAUVELILLE?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vpi

Jäsen
18.11.2009
136
0
16
Eli tarkotus oisi ostaa 2 tuttipulloa vauvalle ennen tämän syntymää.
Aion imettää, mutta ostan 2 pulloa varalle.
Ja nytten tuo kysymys kuuluukin, että kuinka monen millilitran pullot kannattaa vastasyntyneelle ostaa?

Kiitos mielipiteistänne!

:hug: :heart:

Itse en ole koskaan nähnyt mitään järkeä niissä pikkupulloissa (onko ne nyt 100ml), saa siihen isompaankin (200ml) laitettua pienen määrän maitoa.. En sitte tiiä että tuleeko niistä pienistä vähmpi ilmaa. Mutta minä ostaisin niitä 200ml pulloja, tai isompia. Vauva kasvaa kuitenkin aika pian ja meillä on pullosta syöty hyvinkin pian yli 100ml kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Itse en ole koskaan nähnyt mitään järkeä niissä pikkupulloissa (onko ne nyt 100ml), saa siihen isompaankin (200ml) laitettua pienen määrän maitoa.. En sitte tiiä että tuleeko niistä pienistä vähmpi ilmaa. Mutta minä ostaisin niitä 200ml pulloja, tai isompia. Vauva kasvaa kuitenkin aika pian ja meillä on pullosta syöty hyvinkin pian yli 100ml kerralla.

Mutta kannattaisiko alkuun ostaa 1 sellainen 100ml pullo ja 200ml pullo?, koska saahan niitä sitten ostettua lisää niitä 200ml pulloja kun yksi ei enään riitä...

Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Mutta kannattaisiko alkuun ostaa 1 sellainen 100ml pullo ja 200ml pullo?, koska saahan niitä sitten ostettua lisää niitä 200ml pulloja kun yksi ei enään riitä...

En ostais sellasta pikkupulloa ollenkaan, sille on niin vähän aikaa käyttöä...

Kannattaa ostaa heti 200 ml. Olen kokenut hyvänä ne MAM-pullot (ns. koliikkipullo). Tarkkana täytyy vain olla, että laittaa tiiviisti kiinni pohjan. Ensimmäisellä lapsella oli koliikkivaivoja. Toisella ei onneksi ollut, mutta pullot on olleet hänellekin hyviä. Ilmaa ihan selvästi poistuu pullosta.

Yhteistyössä