G: Koska viimeksi viihteellä ja koska seuraavaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieraileva tähti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
1.12.07 kun oltiin Viikatteen keikalla... Seuraavaa kertaa en tiedä, kun mies ei tykkää enää baareilla eikä yksin/kaverin kanssa mua laske.
Mies kieltää sua, 31-vuotiasta (tai 32) ihmistä käymästä baarissa yksin tai ystävien kanssa, ja sinä tottelet? :eek:
Miksei se päästä sua?
 
äiti täälläkin
Jos kertoisin teille, milloin olen viimeksi käynyt ravintolassa kavereiden kanssa, sitä ei kukaan uskoisi. (Työpaikan muutamaa pikkujoulua lukuun ottamatta) On siitä sen verran paljon aikaa.
 
viihde?
Viihteellä baarissa ilman ilolientä kesällä ..... viinaksilla sit tais ollakin tammikuu 07 ja seuraavasta kerrasta ei hajuakaan. Ehkä vuoden päästä ... tosin onhan tässä tulossa häitä ja synttäreitä, mut ihan suht viinattomalla linjalla ollaan korkeintaan viinilasillinen juhlissa sitten, jos huvittaa.
 
Hmm......... Millos se oli... Tammikuun alussa käväsin, mutta olin melko ajoissa jo kotona eikä juomakaan maistunut, fiilis oli kadoksissa... Käyn noin kerran kahdessa kuukaudessa, että aika lähiaikoina ehkä jos jaksaa... Niin no maaliskuun alussa kun miehellä on synttärit...
 

Yhteistyössä