G: Koska patterit päälle ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo vielä laittanut ja vähän kylmä on aamusin ollut... Tänä iltana ajattelin polttaa takkaa niin josko vähän helpottaisi. Oon vaan tosi laiska ton takan polttamisessa. Pitänee hommata semmonen ilmalämpöpumppu.

Meilläkin ollu koko kesän nuo lattialämmitykset päällä. Laattalattiat olis liian kylmät, jos ei pientä peruslämpöö päällä. Minkäänlaisia pattereita meillä ei kyllä ole.

LPeruslämpöhän pitäisi aina olla päällä,vaikka sitten tosi alhainen.Esim meil mökillä läpi vuoden 10-15 astetta,ja siis kun on termostaatti,ei patterit tietenkään lämmitä jos lämpimämpää kuin tuo.Mut tämäkin kesä,kostea kuin mikä,niin rakenteisiin kertyy kosteutta,jos ei pidä lämpöä päällä,just joku 18 hyvä...(sähkärimies mua näin opettanu)

Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:
Meilläkin ollu koko kesän nuo lattialämmitykset päällä. Laattalattiat olis liian kylmät, jos ei pientä peruslämpöö päällä. Minkäänlaisia pattereita meillä ei kyllä ole.

Mun mielestä se on ihanan viilee.. Mut mulla onkin kuumat jalat :)

Meillä on lattialämmitys, tuskinpa ihan vielä tarvii päälle laittaa. Ensisijaisesti lämmitetään leivinuunia.
Pakko välttää viimeseen asti tuota lattialämpöjen käyttöö ku sähkönhinta kallistuu. :(

Tässä vuokrakämpässä on vielä lämmöt pois, muutetaan nyt tällä viikolla pois ni ei oo viitsitty laittaa ollenkaan vaikka aamuisin on viileää. Omassa talossa laitettiin lattialämmitys tiistaina päälle. Vielä aika pienellä vaan, ku pitää niin paljo vielä töitä sielä tehä ni parempi tehä vähän viileämmässä. Onneksi on vesikiertoinen ja vesi lämpiää pelleteillä, tulee halvemmaksi ku sähköllä. :)

Uusimmat

Yhteistyössä