G:Koska olet viimeksi nähnyt sisaruksesi?

• Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siskoa näen 2-3 kertaa vuodessa välimatkan vuoksi, mutta yhteyttä pidämme päivittäin. Veljen nähnyt viimeksi n. 3 vuotta sitten eikä ole väliksi nähdäänkö enää koskaan. Todennäköisesti jossain hautajaisissa kohdataan jos kohdataan.

Nuoremman isoveljen näin muutama viikko sitten hirvipeijaisissa, vanhemman isoveljeni näin juhannuksena. Molempien kanssa on soiteltu pari kertaa edellisen näkemisen jälkeen. Seuraavan kerran nähdään syksyn aikana, viimeistään kuitenkin jouluna, kun tulevat tähän suuntaan mummoloimaan.

"vieras"
pikku siskot, ensimmäisen toissa päivänä, toisen elokuun alussas, kolmannen joskus 10v sitten ja isosiskon viime kesänä, niin kuin isoveljeni ja yhden veljen kohdalla en muista, mutta vuoden sisällä kuitenkin.

Mä täällä
Toisen kanssa oltiin just viikko lomalla Italiassa perheiden kanssa ja toisen näin sunnuntaina, kun palautin lainassa olleen kylmälaukun. Veljeni ikävä kyllä menehtyi viime vuonna, mutta hänenkin kanssaan näin 6 pv ennen kuolemaa kun vietettiin uutta vuotta yhdessä.

Miksei jotkut tapaa sisaruksiaan??? En ymmärrä.... Ne on tosi tärkeitä, ainakin mulle.

Viimeeksi eilen näin Suomessa käymässä olevaa veljeni (normaalisti näemme n.kerran kuussa) ja pikkusiskoa en eilen nähnyt mutta kuulin kyllä...Murkkuikäinen ei jaksanut tulla alakertaa isosiskoaan tervehtimään :D

"oikea ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Mä täällä;27032001:
Toisen kanssa oltiin just viikko lomalla Italiassa perheiden kanssa ja toisen näin sunnuntaina, kun palautin lainassa olleen kylmälaukun. Veljeni ikävä kyllä menehtyi viime vuonna, mutta hänenkin kanssaan näin 6 pv ennen kuolemaa kun vietettiin uutta vuotta yhdessä.

Miksei jotkut tapaa sisaruksiaan??? En ymmärrä.... Ne on tosi tärkeitä, ainakin mulle.
Mä olisin yhteydessä mut ne ei halua olla. Vuosia lähetin joulukortit yms mut eipä ne vastanneet
mitään takaisin,ehkä mä siksi teinkin vain yhden lapsen koska ei mulle ainakaan ole siskoista
mitään iloa ollut.

Yhteistyössä