Eli koska mielestäsi on liian vanha koulun penkille? Aloittaa kaikki alusta, vaikkei olisi ensimmäistäkään ammattia. Tai vaihtaa ammattia. Ehkä vaihtaa alaa huomaten että eihän tää ookkaan mun koulu?
Suurin piirtein näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sitten kun alkaa maatumaan.
Justiin niin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ammatin vaihtamiseen ei ehkä kannata enää 60-vuotiaana lähteä, mut opiskella kannattaa aina!
Alkuperäinen kirjoittaja Hepo:Hyvä valinta, ettet insinööriks ala. Niitä on koko ajan enemmän työttöminä. Eikä ammattia arvosteta enää kuten ennen. Tsemppiä uudelle uralle!!!
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.
Taitaa olla omakohtasii kokemuksii..?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.
Koska mä olen 33 v ja opiskelen uutta ammattia, ja juuri nyt se on ihan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.
No ei nyt ihan omakohtaisia, en ole itse vielä kolmeakymmentäkään, mutta tunnen kyllä useamman ihmisen, jotka ovat vaihtaneet ammattia vielä paljon tuota vanhempina. =)Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Taitaa olla omakohtasii kokemuksii..?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.
Hahah, okei Toivotaan, että se työ on sitten kuitenkin mukavampaa kunhan valmistut...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Koska mä olen 33 v ja opiskelen uutta ammattia, ja juuri nyt se on ihan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.
Hommaat sellaisen Svea-pipon ja opettelet kampaamaan otsiksen sivuun, niin hyvin se meneeAlkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Lähinnä mietein et kattooks se nuoriso pitkään.. Joo-o, on tärkeetä et kokee kuuluva laumaa
Se ON mukavampaa. Harjoittelut ovat olleet kivoja. Mutta joku hiton sädehoitofysiikka ja laiteoppi on booooriiiing...nukahdin luennolle kolmesti tänään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hahah, okei Toivotaan, että se työ on sitten kuitenkin mukavampaa kunhan valmistut...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Koska mä olen 33 v ja opiskelen uutta ammattia, ja juuri nyt se on ihan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi sun mielestä juuri 33v? Tuossa iässä on vielä eläkeikään niin hurjan kauan, että hullua kai se olisi epämieluisassa ammatissa kituuttaa vain koska on "liian vanha jo"? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:33 v.