siis sikapiikillä. :wave:
vieras 20.08.2010 #5 Ei piikitetty, ite en kuulunut riskiryhmään ja lapset sairasti sen lievänä joten ihan turhaa.
vieras 20.08.2010 #7 Lapsia ei ole, mutta en itekään piikkiä ottanu. Aikeissa olin kyllä pitkään, mutta se vaan jäi ja jäi, niinku asioilla on tapana...
Lapsia ei ole, mutta en itekään piikkiä ottanu. Aikeissa olin kyllä pitkään, mutta se vaan jäi ja jäi, niinku asioilla on tapana...
Onnelmatapaus 20.08.2010 #14 Ketään meistä ei rokotettu. Vaikka tulikin "vähän" painostusta lähipiiristä :/
Lunatic 20.08.2010 #17 Alkuperäinen kirjoittaja Dusk: :wave: Ei olla mitään koekaniineja Click to expand... :flower:
jee 20.08.2010 #18 Onx tää nyt semmonen ketju, missä pitää päteä sillä ettei sattunut rokotusta ottamaa? No, ei otettu ei, oonx mä nyt semmonen superäiti
Onx tää nyt semmonen ketju, missä pitää päteä sillä ettei sattunut rokotusta ottamaa? No, ei otettu ei, oonx mä nyt semmonen superäiti
poipoipoi 20.08.2010 #20 Ei otettu rokotetta. Nuorimmainen lapsi todennäköisesti sairasti sen. Voi olla, että me muutkin mutta oireettomana.
Ei otettu rokotetta. Nuorimmainen lapsi todennäköisesti sairasti sen. Voi olla, että me muutkin mutta oireettomana.
poppaliina 20.08.2010 #22 Ei. Sanoin jyrkän ei:n että lapsia ei piikitetä enkä itsekään raskaana ollessani piikkiä ota. Ukko otti pitkän mietinnän jälkeen vähän olosuhteiden pakosta.
Ei. Sanoin jyrkän ei:n että lapsia ei piikitetä enkä itsekään raskaana ollessani piikkiä ota. Ukko otti pitkän mietinnän jälkeen vähän olosuhteiden pakosta.
vieras 20.08.2010 #23 Ei otettu rokotetta, ei kukaan meiän perheestä vaikka olin itse sillon raskaana. Kukaan meistä ei saanut tautia.
Ei otettu rokotetta, ei kukaan meiän perheestä vaikka olin itse sillon raskaana. Kukaan meistä ei saanut tautia.
vieras 20.08.2010 #25 Minua ei rokotettu, lapset rokotettiin koulussa. Todennäköisesti sairastivat sen vähän ennen rokotusta.
Minua ei rokotettu, lapset rokotettiin koulussa. Todennäköisesti sairastivat sen vähän ennen rokotusta.