Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti::wave:
Ja tämän pitäisi myös olla jo keittiön puolella. On vaan tuo takapuoli niin kovin raskas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:paikalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:paikalla!
Sua mä rakas odotinkinMissä viivyit? :'( Kai tuut minua illalla katsomaan työvaatteet päällä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:paikalla!
Sua mä rakas odotinkinMissä viivyit? :'( Kai tuut minua illalla katsomaan työvaatteet päällä
![]()
![]()
kiire ilta tulossa, mut tuossa kuuden jälestä pidän 20min tauon, sopisko?
Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:ok, laitan jukan grillille. mut eihän se oo ennenkään estäny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:ok, laitan jukan grillille. mut eihän se oo ennenkään estäny![]()
![]()
Niin olikin viimeksi kiihottavaa kun Jukka vierestä katsoi
Miten ois jos tänään paikkaa vaihtasitte
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:ok, laitan jukan grillille. mut eihän se oo ennenkään estäny![]()
![]()
![]()
ei se sovi, sano et niin kiree muija sillä et uskalla.. kuulema oli muija sanonu et: ruokahaluu saa kasvattaa muualla mut kotiin tultava syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:ok, laitan jukan grillille. mut eihän se oo ennenkään estäny![]()
![]()
![]()
ei se sovi, sano et niin kiree muija sillä et uskalla.. kuulema oli muija sanonu et: ruokahaluu saa kasvattaa muualla mut kotiin tultava syömään.
Paskamuija Jukalla,raukka parka :hug:
Mutta okei,laita se grillille niin tulen sitten![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Heila::Alkuperäinen kirjoittaja poliisi:ok, laitan jukan grillille. mut eihän se oo ennenkään estäny![]()
mulla on sulle muuten lahja, anustappi. mut siitäpä sitte, näkyillään muru.