G: Kenet palstalaisen koet itsesi kanssa

• Viestiketjun aloittaja NuoriAikuinen
  • Ensimmäinen viesti
NuoriAikuinen
.."saman henkiseksi". Siis jos ylipäätään koet ketään. Oletko törmännyt täällä johonkuhun kenen kanssa tunnut olevasi samalla aaltopituudella ja omaavasi useissa eri asioisssa samankaltaisi mielipiteitä tms?

(jään itse pohtimaan.. tuleeko ketään mieleen)

muoks: siiperi ja nahis ainakin valvoskelee välillä mun kanssa..<br><br>

täytyy kyllä vastata ehdottomasti että: Gloria :heart:
siis ollaan niin pelottavan paljon samanlaisia,siis ajatukset ym.
meillä on nuorimmat lapsetki syntyny samana päivänä,tunnin aikaerolla,molemmat oli tyttöjä ja samankokosiaki :D
miesmaku ehkä vähän eri ;)
mutta siis ajatuksetki menee niin yksiin että ei voi olla tosikaan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:27 NuoriAikuinen kirjoitti:
Siis jos ylipäätään koet ketään. Oletko törmännyt täällä johonkuhun kenen kanssa tunnut olevasi samalla aaltopituudella ja omaavasi useissa eri asioisssa samankaltaisi mielipiteitä tms?

Sulla on joskus ollut aika samankaltaisia ajatuksia äitiydestä kuin itsellänikin. Vilkaisin profiiliasi, niin olemme molemmat samaa vuosikertaa olevia yhden lapsen äitejä. =)

NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:50 Kaalikääryle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:27 NuoriAikuinen kirjoitti:
Siis jos ylipäätään koet ketään. Oletko törmännyt täällä johonkuhun kenen kanssa tunnut olevasi samalla aaltopituudella ja omaavasi useissa eri asioisssa samankaltaisi mielipiteitä tms?

Sulla on joskus ollut aika samankaltaisia ajatuksia äitiydestä kuin itsellänikin. Vilkaisin profiiliasi, niin olemme molemmat samaa vuosikertaa olevia yhden lapsen äitejä. =)
Mukava kuulla. :)

Hmm... Jokaisella on omanlaisensa maailmankuva ja varmasti monelta ihmiseltä löytyy samankaltaisia mielipiteitä kuin minusta saisi nyhdettyä. Luulen kuitenkin, että maailmankuvani on niin erilainen (tai kieroutunut :D ) ettei ketään aivan vertaistani maan päältä löydy :LOL: Paitsi paras ystäväni eikä hän palstaile täällä :wave:

emmi06, pelottavan samanlaiselta vaikuttaa välillä kuin mitä itse olen :D Keittiönoidalla on kyky kirjoittaa aina se, mitä koitan itse sepustaa mutta en saa järkevästi kirjoitettua.

äiti40plusplus on monessa asiassa samalla linjalla, kuin itsekin olen. Ja sattumalta kanssapalstailijatkin usein kirjoittavat "inhottavin palstailija" ketjuihin sekä äiti40++ että meikäläisen :D

nomä en tiiä nyt saman henkinen mut mendedhearts? (kirjoitetaanko noin) ja seltsu

en tiiä onko molemminpuolista mut ainakin samanikäsiä lapsia on
en tiiä oisko oikees elämäs mitään yhteistä
noi nyt tuli ekana mieleen :D

Yhteistyössä