G. Kaunein/kivoin/ihanin TYTÖN NIMI ,jonka tiedät/olet joskus kuullut!

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on vaikka kuinka paaaljon suosikkinimiä, mut sanonpa nyt sellaisen joka on niistä "ihastuksista" uusin ja ehkä harvinaisin kun muut taitavat olla aikalailla ns. muotinimiä. Alina tai Aliina :)
Täähän on tosi yleinen ainakin mun nuoruudessani.
saattaa olla yleinenkin, itse en tiedä kuin yhden sen nimisen ja tiedän kuitenkin aika monta sataa ihmistä nimeltä :D
 
inka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Anna on maailman kaunein naisen nimi, lyhyt ja pehmeä.. yksinkertainen. Less is more.
Sitäpaitsi Annat on ihania, kuten siskonikin. :)


kerrankin samaa mieltä Lunaticin kanssa. Minä tykkään myös Helenasta ja Katariinasta. Jos joskus vielä tyttö meidän perheeseen tulee niin Anna on nimessä
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja inka:
kerrankin samaa mieltä Lunaticin kanssa. Minä tykkään myös Helenasta ja Katariinasta. Jos joskus vielä tyttö meidän perheeseen tulee niin Anna on nimessä
Mutta kaksiosaset nimet on kamalia, Anna-Kaisa jne... Anna pelkkänä Annana, muuten menee pilalle.
 
namanda
Itse tykkään kai vähän erilaisemmista... Yksi suosikeista on Mirella. ? Myös Amalia on minusta kaunis nimi. Tykkään myös omasta nimestäni, Nata, itsehän sen valitsin. :)
Meillä on tytön nimi valmiiksi valittu, jos sellainen joskus tulee, mutta sen nimisiä ei ole vielä yhtään suomessa joten en paljasta ettei joku kerkeä ensin. : D Se on kuitenkin hyvin kaunis ja sopii suomalaiselle.
 

Yhteistyössä