G: kauanko piditte omana tietonanne plussaamisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva palstalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva palstalainen

Vieras
Plussasin just ja oon aika suupaltti omista asioistani... tiedän et kannattas hetki pantata kun voi käydä vielä vaikka mitä mut mä en todellakaan tiedä et pystynkö...

Riippuu vähän kenelle kertomisesta on kyse ? :laugh:
Puolisolle tietty kerroin samantien. Siskolle kerroin muistaakseni parin päivän päästä. Tuleville isovanhemmille jo ennen ekaa ultraa.
Emmäkään kyllä malta pitää suutani kiinni. Töissä tosin ei tiedä ku lähiesimies ja muutama työkaveri. Tällä viikolla kun on neuvola, niin sen jälkeen ois tarkotus alkaa töissä ainakin julkiraskaaks.

16+1

Joillekin oli pakko kertoa (esim töissä lähimmälle esimiehelle, kun hoidellaan sytostaatteja saaneita potilaita, on resistenssejä bakteereja jne.) heti, kun itsekin tiesi. Joillekin (esim. mun siskolle) kerroin (oikein kuvan ja mittojen kanssa), kun vauva oli muutaman tunnin ikänen :heart: Periaatteessa en paljon ole huudellut (muista kun esikoisesta) kellekään. Näillä tämmösillä on tapana paljastua muutenkin, aikanaan =)

Kaikista on kerrottu rv 15 jälkeen. Tarkoitus ei ole ollut mitenkään pantata tietoa, vaan lähinnä lyhentää niitä isovanhempien (lähinnä minun äitini) hössötyksentäyteisiä viikkoja =) . Esimerkiksi kakkoselle hän oli ostanut 2 vaaleanpunaista mekkoa, vaaleanpunaisen nallen, vpun töppöset ja vpun soittorasian jo ennen rv 20 ja meidän kakkonen on poika, samoin kuin ykkönenkin...

Tajusin ihan ihme oireista joulukuun alussa,että saatan olla raskaana..sit sulattelin shokkihoitoa viikon verran..sitten tuli jo joulu ja päätin tehdä testin sen jälkeen..Joten vahvistus tuli vasta joulun ja uudenvuoden välissä..sit joskus tammikuussa soitin neuvolaan ja varasin ajan..Mies sai tietää raskaudesta siinä vaiheessa,kun tikku makasi keittiön pöydällä odottamassa määräaikaa..ja ekat ihmiset työkavereiden ulkopuolelta sai tietää mun raskaudesta rv 22+..

Esikoisen kanssa muistaakseni viikolla 8 ja kuopus ei pysynyt niinkään kauaa salassa... :xmas: Tuleville isovanhemmille siis kerrottiin ja lähimmille ystäville. Muut saivat tietää sitten sitä mukaa kun sana levisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
Tajusin ihan ihme oireista joulukuun alussa,että saatan olla raskaana..sit sulattelin shokkihoitoa viikon verran..sitten tuli jo joulu ja päätin tehdä testin sen jälkeen..Joten vahvistus tuli vasta joulun ja uudenvuoden välissä..sit joskus tammikuussa soitin neuvolaan ja varasin ajan..Mies sai tietää raskaudesta siinä vaiheessa,kun tikku makasi keittiön pöydällä odottamassa määräaikaa..ja ekat ihmiset työkavereiden ulkopuolelta sai tietää mun raskaudesta rv 22+..

Mulla ei ollut yhtään ylimääräistä läskiä missään ja sit yhtäkkiä alkoi maha pömpöttää..ja rv oli 4+..siitä muutama viikko, niin siirryin housuista mekkoihin (sain ne vedettyä mahan päälle ja paidalla piiloon)..rv 12+ pidin vain mekkoja..

heti testin teon jälkeen (n. rv 8) isovanhemmille ja muilleki perheenjäsenille ja sitä mukaa muille ko näki ihmisiä. eli melko samantien, kumpiki melko hölösuita tommosessa:)

Yhteistyössä