T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tack:Ei tolpassa eikä mitään lämppäreitä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sen verran että lämpömittari vähän nousee :attn:
Kylmänä käynnistetyn moottorin on hyvä lämmitä ensin tyhjäkäynnillä hieman ennen kuin sitä rasitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sen verran että lämpömittari vähän nousee :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sen verran että lämpömittari vähän nousee :attn:
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moottoriajoneuvojen joutokäynti on kielletty lailla. Seisovaa ajoneuvoa saa tyhjäkäyttää korkeintaan kaksi minuuttia. Jos lämpötila painuu alle 15 pakkasasteen, saa moottoria käyttää ennen ajon alkua enintään neljä minuuttia.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kylmäkäynnistys vastaa n,100 km ajamista.
kuluttaa siis moottoria samanverran :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:Melkosesta pakkasesta ihmiset näköjään vetäsee auton kylmiltään käyntiin.Kyllä mä laitan roikan nokkaan auton heti kun on vähänkään pakkasta. Näin kylmällä annan olla lämmityksessä 2h. Ja silti vähän aikaa käynnissä, ennenku lähen ajamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jeeesh:Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:Melkosesta pakkasesta ihmiset näköjään vetäsee auton kylmiltään käyntiin.Kyllä mä laitan roikan nokkaan auton heti kun on vähänkään pakkasta. Näin kylmällä annan olla lämmityksessä 2h. Ja silti vähän aikaa käynnissä, ennenku lähen ajamaan.
joskus on pakko, ei joka paikassa ole tolppaa, kuten esimerkiksi kapan pihassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:Melkosesta pakkasesta ihmiset näköjään vetäsee auton kylmiltään käyntiin.Kyllä mä laitan roikan nokkaan auton heti kun on vähänkään pakkasta. Näin kylmällä annan olla lämmityksessä 2h. Ja silti vähän aikaa käynnissä, ennenku lähen ajamaan.