Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Dermosilin puhdistusvaahto e. Tosi ihanaa...
Tarkoitatko sitä mikä on periaatteessa samaa kuin tuossa kuvassa, mutta se 'tavallinen' versio? Siinä oli jotain kuorivaa samassa?Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Silmämeikin poistoon on ehdoton, ja halpa, anytimen geeli, mutta sitä ei enää saa mistään. On nykyään sellaista litkua... Mutta joo, tuon nivean avulla oon saanut ihon kuntoon, ei enää nahka irtoile nenästä yms.
Oletko kokeillut sitä nivean geeliä, se on myös ok.
Sitä sinistä tarkoitan, se kuoriva on aika raju päivittäisessä käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Tarkoitatko sitä mikä on periaatteessa samaa kuin tuossa kuvassa, mutta se 'tavallinen' versio? Siinä oli jotain kuorivaa samassa?Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Silmämeikin poistoon on ehdoton, ja halpa, anytimen geeli, mutta sitä ei enää saa mistään. On nykyään sellaista litkua... Mutta joo, tuon nivean avulla oon saanut ihon kuntoon, ei enää nahka irtoile nenästä yms.
Jos sitä meinaat niin ajattelin kyllä kokeilla.
Mulla on kasvojen iho vaativampi kuin takamuksen, siksi täytyy käyttää kasvopesuun muuta kuin Muumi-saippuaa... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Samalla aineella pesen naaman ku p.erseenkin, eli Sebamed.
Niinpä saattaakin olla, mullakin kuitenkin välillä aika herkkä iho... tosin nyt turhan rasvainen joten täytyy ottaa tehokeinot käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Sitä sinistä tarkoitan, se kuoriva on aika raju päivittäisessä käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Tarkoitatko sitä mikä on periaatteessa samaa kuin tuossa kuvassa, mutta se 'tavallinen' versio? Siinä oli jotain kuorivaa samassa?Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Silmämeikin poistoon on ehdoton, ja halpa, anytimen geeli, mutta sitä ei enää saa mistään. On nykyään sellaista litkua... Mutta joo, tuon nivean avulla oon saanut ihon kuntoon, ei enää nahka irtoile nenästä yms.
nim. kaikkea kokeillut
Onko tää minkälaiselle iholle tarkoitettu?Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Dermosilin puhdistusvaahto e. Tosi ihanaa...
Iho saattaa rasvottua vaan enemmän jos pesee liian "kovilla aineilla". Onko sulla rasvana sellasta rasvaa jossa on kosteutta eikä rasvaa? Monet sellaset geelimäiset voiteet on hyviä jos rasvottuu liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Niinpä saattaakin olla, mullakin kuitenkin välillä aika herkkä iho... tosin nyt turhan rasvainen joten täytyy ottaa tehokeinot käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Sitä sinistä tarkoitan, se kuoriva on aika raju päivittäisessä käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Tarkoitatko sitä mikä on periaatteessa samaa kuin tuossa kuvassa, mutta se 'tavallinen' versio? Siinä oli jotain kuorivaa samassa?Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Silmämeikin poistoon on ehdoton, ja halpa, anytimen geeli, mutta sitä ei enää saa mistään. On nykyään sellaista litkua... Mutta joo, tuon nivean avulla oon saanut ihon kuntoon, ei enää nahka irtoile nenästä yms.
nim. kaikkea kokeillut
Ihan tuollainen Essexin perusvoide, hyvin kevyt, on nyt käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Iho saattaa rasvottua vaan enemmän jos pesee liian "kovilla aineilla". Onko sulla rasvana sellasta rasvaa jossa on kosteutta eikä rasvaa? Monet sellaset geelimäiset voiteet on hyviä jos rasvottuu liikaa.