G: Juotteko seissyttä vai tuoretta kahvia?

• Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Tuli tossa kahvia laitettaessa tippumaan mieleen semmonen juttu että voitteko juoda kahvia joka on seissyt esim pari tuntia vai keitättekö aina uuden kahvin? Mun on pakko saada aina tuoretta kahvia eli vanhat kaadan viemäriin, hyi olkoon! Mies tykkää juoda jopa kylmänäkin seissyttä kahvia mutta mä en, pakko saada aina keittää uudet kahvit.

Kyllähän se tuore kahvi on aina parasta. Joskus on vaan niin hajamielinen että unohtaa keittäneensä kahvia kun jotain muuta häslää siinä samalla. Joten kyllä sillon tulee sitä seissyttä kahviakin juotua kun ei jaksa uuttakaan alkaa keittämään.. :D

Tuoretta juu..mutta kuppiin ku pääsee niin kylmettyy siinä..Ja juon haalean kahvin pois tai sitten ihan kylmän..Kun en raaski heittää poiskaan ;)

Mut hei se on sitten ihan huijausta,että kaunistaa..edes sisäisesti :LOL: :snotty:

juon seissyttäkin, mutta en lämmitettyä :x Mun motto on että kahviä on juotavaa siihen asti kun se muuttuu vaalean ruskeaksi kun sinne lisää maitoa (jos se muuttuu harmaaksi niin sitten kannattaa kaataa se viemäriin)

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Kyllä tuore paras on, mutta en viitsi aina snobbailla sen tuoreusasian suhteen, joten pari tuntia seissytkin kelpaa (ja usein kelpaakin) . Ja viemärille loput.... B)
Just tehtyä minäkin suostua juomaan. Mutta Tammikuu!! Just eilen mietin, että missähän olet, kun en ole huomannut palstalla aikoihin =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kyllä tuore paras on, mutta en viitsi aina snobbailla sen tuoreusasian suhteen, joten pari tuntia seissytkin kelpaa (ja usein kelpaakin) . Ja viemärille loput.... B)
Just tehtyä minäkin suostua juomaan. Mutta Tammikuu!! Just eilen mietin, että missähän olet, kun en ole huomannut palstalla aikoihin =)

Moikka, hauska nähdä :) Minä olen nykyään niissä ansiotöissä minäkin :D joten en juuri enää tänne jaksa/ennätä/toimerru (ehkä sitten taas, kun rytmiin totun).. Hauskaa kesää ja sopivasti aurinkoa sinne :wave:

Moikka, hauska nähdä :) Minä olen nykyään niissä ansiotöissä minäkin :D joten en juuri enää tänne jaksa/ennätä/toimerru (ehkä sitten taas, kun rytmiin totun).. Hauskaa kesää ja sopivasti aurinkoa sinne :wave:
Jotain tuollaista aavistelinkin. Samoin sinne :flower:

Yhteistyössä