Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Miks kaikki ottaa päättömän? *utelias*
Mä voisin ottaa sitten Lillun..
Just mennyt naimisiin ja vauva tulossa enkä sais pahoinpitelysyytettä kun tuskin alkaisi kähmimään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu::wave: Ei kai peloissaan ihan viekkuun tulemista lasketa lähentelyksi?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No päättömän tietysti vaikka kuorsaisikin![]()
mä en kuules kuorsaa enkä haise nukkuessa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aijaa, onko Lillukin mies? Ihan uutta mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No päättömän tietysti vaikka kuorsaisikin![]()
eli sä oot niin tietoinen itsestäs jopa nukkuessa että osaat kontrolloida ettei sun perse rutise unissas? on kyllä ihan maailman ainoa mies sitten siinä tapauksessa
mä ottaisin kanssa tammihärän tai prof. kaksimielen (jos se enää palstailee)
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Timppa. Voitais keskustella yömyöhään koirista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aijaa, onko Lillukin mies? Ihan uutta mulle.
<- onhan tuolla kuva ja kaikki =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No päättömän tietysti vaikka kuorsaisikin![]()
eli sä oot niin tietoinen itsestäs jopa nukkuessa että osaat kontrolloida ettei sun perse rutise unissas? on kyllä ihan maailman ainoa mies sitten siinä tapauksessa
mä ottaisin kanssa tammihärän tai prof. kaksimielen (jos se enää palstailee)
etkö ite osaa kontrolloida ittees![]()
et oo tosissas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aijaa, onko Lillukin mies? Ihan uutta mulle.
Mikäs lillukanvarsi täällä on? Taitaa olla Aksu uuella nikillä
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aijaa, onko Lillukin mies? Ihan uutta mulle.
Mikäs lillukanvarsi täällä on? Taitaa olla Aksu uuella nikillä
Aivan varmasti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mä ottaisin varmaan Imperialin, ja vitusti viinaa mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aijaa, onko Lillukin mies? Ihan uutta mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Carlosin. Jotenkin vaan tuntuu että sen kanssa synkkais parhaiten.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:niin joo..
No me voitas Lillun kanssa liittyä teidän seuraan sit ja:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Carlosin. Jotenkin vaan tuntuu että sen kanssa synkkais parhaiten.
niin joo..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:niin joo..
No vaikka, tehdään nuotio telttojen eteen ja istuskellaan koko yö. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Niin ja riippuu mitä sielä teltassa voi muuta harrastaa kuin sitä alkukantaista :snotty: Tykkääkö kukaan hävitä jätkänsakissa tai laivanupotuksessa? =)