G: jos olet sairas, mitä miehesi tekee?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
hoitaa muksut pyytämättä ja lähtee yleensä porukoillensa että saan olla ihan rauhassa. näin se tekee sillonkin kun oon vaan pelkästään väsyny.
aina se passaa mua,oon ehkä sellanen passauttaja persoona :ashamed:
mutta kun se on kipee niin teen samoin. ja annan senkin nukkua jos on väsyny.

PS
Kerran kun olin tosi kipeä, vatsataudissa ja kuumeessa, mies jäi pois töistä hoitamaan lapsia. Muuten mä en niin kipeä ole ollutkaan etten kykenisi tekemään kotona mitään.

Vepasto
Olisin vielä pari viikkoa sitten vastannut A, mutta nyt vastaan B. Mä olen ollut koko viikon tosi kipeenä ja mies on hoitanut kotona kaiken. Osti jopa mulle konvehtirasian pyytämättä eilen. :heart: Toivottavasti olen viimeistään sunnuntaina paremmassa kunnossa; sitten mies menee taas töihin.

äiskä
Valitettavasti joudun kallistumaan vaihtoehto B:n puolelle. Työhullu mies kyllä osoittaa myötätuntoa ja silittelee päätä ohi mennessään, mutta hyvin harvoin jättää mitään töitänsä tai harrastuksiaan, jos mä olen sairaana. Varmaan olettaa, että meidän isommat lapset joutavat auttamaan. Mä olen taas sitä mieltä, ettei se ole lasten velvollisuus. No enpä mä miestäni vaihtaisi - rakas se on!

....
Makaa sohvalla ja ärjyy lapselle kun lapsi kiukkuaa ja mie saan "siivota" jäljet! Siis rauhoitella lapsen kun säikähtää ´räjähtävää´isäänsä!

Jokapäiväinen juttu joskus kaks tai kolmekin kertaa!

Yhteistyössä