G: Jos eroaisit miehestäsi, mitä tapahtuisi VALOKUVILLENNE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
Kumpiko teistä pitäisi ne? Hävittäisitkö osan vai säilyttäisitkö kaikki?

Minä pitäisin avioliittomme aikana otetut valokuvat, koska olen itse ne kehittänytkin. Säilyttäisin todennäköisesti ne kaikki (riippuen varmaan miten riitaisa eromme olisi). Hääkuvasta tehtyä isoa taulua tuskin enää pitäisin seinällä, ehkäpä säilyttäisin sen kuvan pojallemme ja heittäisin raamit roskiin. :whistle:

minä raa`asti pistin kuvat puoliks tyyliin mulle sulle mulle mulle sulle... :)
pitää kyllä myöntää että parhaimmat ja enimmät otin itselleni.. lähinnä oli muksun kuvia.. ex kun ei edes tienny missä kaikki kuvakansiot oli niin ei voinu valittaa siitä jaosta...

Meillä on kaikki kuvat viimeiseltä neljältä vuodelta koneella, joten polttaisin ne cd:lle itselleni (kone on miehen). Vanhemmat valokuvat jaettaisiin varmaan sen mukaan kummalle mikäkin on tärkeämpi.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
meillä kaikki myös digitaalisena, jotenin kumpiki saisi halutessaan.

Aivan.

Vain mun nuoruuskuvat ennen meidän tapaamista on ainoastaan albumeissa, ja ne pitäisin tietenkin itse. Miehen teinikuvia on ehkä kaks kpl, ja ne saisi hän pitää hyvänään.

vastaan eronneena: otain tylysti albumeista ne kuvat, jotka halusin. albumit jätin exän kotio, saavat lapset siellä niitä tiirailla, jos tykkäävät. en ole kauhea valokuvafani, asia ei ollut minulle erityisen tärkeä.

olin exäni kanssa kymmenen vuotta. osa valokuvista kai hävitettiin ja osa on äidilläni, nykyinen mieheni ei halua exäni kuvia yhteiseen kotiimme :) jep, kuvat jotka on äidilläni on sielä tallessa lapsilleni...

Yhteistyössä