G:Joku sellainen julkinen hlö, joka saa ihokarvasi nousemaan

pystyyn pelkästä v itutuksesta?

Mulla on tuo SUSANNA PENTTILÄ!!!!

ttu mikä Minnihiiri! :kieh: :kieh: :kieh:

Luin uusimmasta MeNaisista sen haastattelun ja tulin entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että sen muikin pää humisee tyhjyyttään kuin Saharan hietikko... \|O \|O \|O

LV sitä, Kukki tätä..Pariisi tota! \|O \|O \|O

MISTÄ se onkaan julkkis...ainiin, sillon tissit, joista se ei suostu paljastamaan onko ne luomut (Oisko...eeeiiih----ei voi olla... :whistle: ), rättiputiikki, mies jota kukaan ei ole koskaan eikä ikinä eikä milloinkaan missään nähnyt vahingossakaan, vaikka se on seurustellut sen kanssa jo 15 vuotiaasta...

Jostain syystä tuo nainen saa mun sappeni kiehahtamaan joka kerta kun törmään sen pärstävärkkiin lehdessä tai telkkarissa.
Turha, ah niiiin turha... :xmas:

Saimpas purettua...ja nyt avaan sontsan ottakseni vastaan tiedon siitä miten miulla ei ole omaa elämää kun ehdin kadehtimaan Penttilän Suskin oloja... B) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:35 minttukissa kirjoitti:
Mä saan jostain syystä samantapaiset kilarit kun näen SANNA SAARIJÄRVEN lärvin lehdessä!!! :headwall:

Mikähän sekin muija on.... \|O
Silläkin on tissit, joita se auliisti esitteli jossain aviheessa keskiaukeamalla.Eipä siihen palj muuta tarvita... :whistle: <br><br>
 
JONSERED Karhunkantaja
Frederik! :LOL:

Onko pakko vaivautua perustelemaan? Tarvitsee naista neljä kertaa päivässä... Olisikohan aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. :D

Taitaa kyllä enemmän huvittaa, kuin nostattaa karvoja. Jos livenä viereen tulisi, saattaisi jopa puistattaa...
 
No tää Kuroska on siis aivan huippu..
Saa aivan totaalisesti niskakarvat pystyyn kun jossain kuvan näkee :headwall: :headwall:
Se nainen vaan on niin :LOL: :LOL: :LOL:

Ja samalla viivalla tää Vinkeruusi mikä lie.
Se salarakas joka kyykyttää tossukkaukkoonsa IHAN kuusnolla...
Uskomattoman mauton ja tikahtumiseen asti naurettava täti.
Eikä se raukkaparka tunnu ees ite tajuavan sitä :eek: :LOL:
 
Mikko Alatalo.
Noh, siksi kun olen olosuhteiden pakosta joutunut "nauttimaan" hänen musiikista ja "ihanaisesta" olemuksestaan liian monta kertaa livenä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:37 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:35 minttukissa kirjoitti:
Mä saan jostain syystä samantapaiset kilarit kun näen SANNA SAARIJÄRVEN lärvin lehdessä!!! :headwall:

Mikähän sekin muija on.... \|O
Silläkin on tissit, joita se auliisti esitteli jossain aviheessa keskiaukeamalla.Eipä siihen palj muuta tarvita... :whistle:
Katohan...tissit...niiden kanssahan se heiluu edelleen lehdissä:snotty:
ja hermanni sitä ja hermanni tätä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:41 minttukissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:37 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:35 minttukissa kirjoitti:
Mä saan jostain syystä samantapaiset kilarit kun näen SANNA SAARIJÄRVEN lärvin lehdessä!!! :headwall:

Mikähän sekin muija on.... \|O
Silläkin on tissit, joita se auliisti esitteli jossain aviheessa keskiaukeamalla.Eipä siihen palj muuta tarvita... :whistle:
Katohan...tissit...niiden kanssahan se heiluu edelleen lehdissä:snotty:
ja hermanni sitä ja hermanni tätä...

UUUUUUUPS!Vedän takasi, se oli Suutari kon niitä etuläppiään esitteli, ei Saarijärvi...SorgenJörgen. :D
 

Yhteistyössä