g.Joko ''hellemekko'' on kaivettu esille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole... on tuota riivatun rasvakerrosta niin pirusti, että hävettää laittaa mitään pientä/istuvaa päälle :( Ja lisäksi olen kuin kalkkilaivan kapteeni, en rusketu millään konstein :/

Mä jo kaivoin oman "hellemekkoni" esille:) Äsken olin vaunuttelemassa poitsun kanssa farkkuminihame (ja legginssit) päälläni ja sain osakseni paljon ihailevia katseita sekä yhden autontorven tööttäyksen:D

Kesä on kyllä ihanaa flirttiaikaa;)!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyy:
Mä jo kaivoin oman "hellemekkoni" esille:) Äsken olin vaunuttelemassa poitsun kanssa farkkuminihame (ja legginssit) päälläni ja sain osakseni paljon ihailevia katseita sekä yhden autontorven tööttäyksen:D

Mä sain kaupan kassajonossa kehuja leningileni. Setä käytti niinkin ihanan nostalgista sanaa kun leninki :saint: Ja ikä paapalla oli varmaan yli 60.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyy:

Mä sain kaupan kassajonossa kehuja leningileni. Setä käytti niinkin ihanan nostalgista sanaa kun leninki :saint: Ja ikä paapalla oli varmaan yli 60.

Ihana:)

Mekot on ollu käytössä jo jonkin aikaa,legginsien ja t-paidan kera :) .Varsinkin ,kun masu on nyt hirmusen iso niin on kiva käyttää kaiken näköisiä mekkoja!Ihanata olla nainen,kun saa laittaa mekon päälle :)

Kolme olen ostanu, kaks kokomustaa ja yks musta-kukallinen. Ja lila hippimekko on tekeillä =)
Käytössä ovat olleet nuo kolme ekaa ja monta hametta, legginsien kanssa tosin kun töissä on niin viilee... Mekot on ihanan helppoja vaatteita :D

Yhteistyössä