G: Jättäisitkö miehesi, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
1. Hän kerran löisi sinua
2. Hän kerran löisi lasta
3. Hän kerran läppäisisi sinua (ei naamaan..)
4. Hän kerran läppäisisi lasta (ei naamaan..)?

1 ja 2 ei oo tehny, 3 j 4 on tehny, enkä oo jättäny.
Jos 2: sen tekis, jättäisin varmaan.

tyhmiä kysymyksiä,kun ei varmaan kukaan osaa täällä vastata,kyllä mäkin voin laita kyllä,kyllä,kyllä,kyllä,mutta ei ikinä siitä voi tietä ennen kuin tapahtu,mutta ainakin löisin takaisin ja luijasti ensiks ja potkinut vielä ovesta ulos,kun mulla voima löytyy jos olen vihainen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
tyhmiä kysymyksiä,kun ei varmaan kukaan osaa täällä vastata,kyllä mäkin voin laita kyllä,kyllä,kyllä,kyllä,mutta ei ikinä siitä voi tietä ennen kuin tapahtu,mutta ainakin löisin takaisin ja luijasti ensiks ja potkinut vielä ovesta ulos,kun mulla voima löytyy jos olen vihainen :kieh:

Miksi kukaan ei muka osaisi vastata? :o

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:

no ainaki tällä palstalla on huomattu että tullaan valittamaan kuinka mies on pettäny,hakannu,uhannu tappaa,raiskannu,potkinu,heittäny pitkin seiniä,sylkeny päälle jne jne. ja silti ei erota! :o selitellään uskomattomia syitä kuinka "vielä yritetään,mies lupas ettei enään,kyllä se ihan hyvä isä on"... ja sitärataa, että kyllä minäki oon vähän sitä mieltä että helppo sanoa nyt että KYLLÄ, mutta sitten ku se joskus sattuu niin onko se niin ehdoton kyllä sittenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:

no ainaki tällä palstalla on huomattu että tullaan valittamaan kuinka mies on pettäny,hakannu,uhannu tappaa,raiskannu,potkinu,heittäny pitkin seiniä,sylkeny päälle jne jne. ja silti ei erota! :o selitellään uskomattomia syitä kuinka "vielä yritetään,mies lupas ettei enään,kyllä se ihan hyvä isä on"... ja sitärataa, että kyllä minäki oon vähän sitä mieltä että helppo sanoa nyt että KYLLÄ, mutta sitten ku se joskus sattuu niin onko se niin ehdoton kyllä sittenkään...

Olen sun kans ihan sama mieltä,ihmiset vaan esittelevät palstoilla ja kun äiti ihmisillä on muutenkin tylsää elämää niin pitäis aina näyttää miten täydellinen olen vaikka todellisuus on ihan jotain muuta B)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
1. Hän kerran löisi sinua
2. Hän kerran löisi lasta
3. Hän kerran läppäisisi sinua (ei naamaan..)
4. Hän kerran läppäisisi lasta (ei naamaan..)?

1) kyllä
2) kyllä
3) vakavan keskustelun paikka, jos olisin provosoinut riidassa ja jäisi yhteen kertaan, niin pääsisin yli
4) vakavan keskustelun paikka, jos jäisi yhteen kertaan ja ymmärtäisi tekonsa niin päästäisiin yli

1. KYLLÄ
2. KYLLÄ
3. en tiedä
4. en tiedä

3. ja 4. kriisin ja kovan keskustelun paikka. Haluaisin ymmärtää miksi mies niin tekisi ja jos voisin taas luottaa, ettei läppäsyt todellakaan toistu niin en siltä seisomalta jättäisi. Vaikea kuvitella kun mieheni ei ikimaailmassa tekisi niin, varmaan olisi jostain vakavasta mielenhäiriöstä kyse jos noin kontrollinsa menettäisi.

kyllä kaikkiin.
Olen lopettanut suhteen jo kokoaikaisen huudon ja uhkaavan käytöksen takia (niin mua kuin lasta kohtaan) Niin saati että lyömään kävis.

Siitä on niin paljon kokemusta jo lapsuudesta,että sellasta en tod. katsele.

Yhteistyössä