Makkaraa taidan itse paistaa :p
-tibis 01.06.2016 #2 Paistos broilerista, sipulista, valkosipulista, kukkakaalista, pavuista, kermasta ja homejuustosta. Ja pari olutta.
Paistos broilerista, sipulista, valkosipulista, kukkakaalista, pavuista, kermasta ja homejuustosta. Ja pari olutta.
vierailija 01.06.2016 #5 Paistettua soijanakkia, vihanneksia ja sipulia munan kanssa. Söin aamulla tuorepuuron ja töissä vähän salaattia ja croissantin. Huutava nälkä! En ole laihduttaja. Syömiset nyt vaan oli tommoset, koska olen laiska ruoanlaittaja.
Paistettua soijanakkia, vihanneksia ja sipulia munan kanssa. Söin aamulla tuorepuuron ja töissä vähän salaattia ja croissantin. Huutava nälkä! En ole laihduttaja. Syömiset nyt vaan oli tommoset, koska olen laiska ruoanlaittaja.
vierailija 01.06.2016 #6 Ruisleivän pala kalkkunan fileeleikkeellä ja fun lightilla maustettua soodavettä.
Mamma91 01.06.2016 #10 Tein lohkoperunoita ja kermassa haudutettua possun sisäfilettä. Lisäksi kaupan sienisalaatti. Miehellä on synttärit, niin yritin ees jotain
Tein lohkoperunoita ja kermassa haudutettua possun sisäfilettä. Lisäksi kaupan sienisalaatti. Miehellä on synttärit, niin yritin ees jotain